علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اتصال استان بوشهر به خط ریلی با جدیت پیگیری شود


به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در دیدار با مدیران راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه راه‌ها صورت گرفته و شاهد اجرای طرح‌های مختلفی نیز در استان هستیم.

وی با تقدیر از تلاش های کارکنان اداره راه و شهرسازی استان بوشهر در بهبود وضعیت راه‌های استان، یادآور شد: راه‌های استان بوشهر یکی از بهترین راه‌ها در کشور هستند.

امام جمعه بوشهر یکی از نیازهای مهم استان بوشهر در عرصه راه‌ها را اتصال استان به خط ریلی عنوان کرد و افزود: ایجاد راه‌آهن استان بوشهر یکی از دغدغه‌های من است.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: همه مسئولان باید با جدیت این خواسته مهم را پیگیری کنند تا استان بوشهر به خط ریلی متصل شود و شاهد رونق هر چه بیشتر استان بوشهر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی جوانان است، تاکید کرد: باید برای تامین مسکن جوانان تلاش بیشتری شود و خوشبختانه در استان بوشهر شاهد وضعیت مطلوبی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت بافت تاریخی بوشهر، گفت: باید مدیریتی صحیح برای حفظ و نگهداری این بافت صورت بگیرد و مردم و مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه راه‌های استان بوشهر برداشته شده و پروژه‌های مهمی در این راستا در دست اجرا است.

فرزاد رستمی با اشاره به اجرای هشت پروژه بزرگراهی در استان بوشهر، گفت: تکمیل این پروژه‌ها باعث می‌شود استان بوشهر جزو استان‌های برتر در زمینه بزرگراه قرار بگیرد.


ویدیو مرتبط :
مسابقات والیبال امیدهای استان بوشهر | بوشهر - آبپخش