سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پورمحمدی: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی با تفکر بسیجی است


پورمحمدی: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی با تفکر بسیجی است

تسنیم/ وزیر دادگستری با اشاره به اینکه دولت به آرمان‌ها و راه بسیج متعهد است، گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی با تفکر بسیجی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حجت‌الاسلام پورمحمدی دقایقی پیش در همایش بسیج دانشجویی گرمسار، اظهار داشت: امروز راه پیشرفت، موفقیت و سعادت ملت تفکر بسیجی است.
وی با بیان اینکه توسعه علمی کشور متأثر از روحیه بسیجی است، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی که آینده کشور را روشن‌تر می‌کند.
وزیر دادگستری با اشاره به قصد دشمنان استکباری جمهوری اسلامی ایران برای نفوذ در کشور، خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران امروز به جایگاه رفیع ما چشم طمع دارند.
پورمحمدی افزود: دشمنان امروز به دنبال نفوذ در کشور هستند تا آسیب‌هایی جدی به ملت بزرگ ایران و کشور اسلامی ما برسانند و از این رو مدیران اجرایی باید با سرعت و دقت زیاد با پدیده نفوذ دشمنان برخورد کنند.
وی با بیان اینکه تفکر بسیجی می‌تواند عزت، افتخار و مقاومت را در کشور فراگیر کند، تصریح کرد: اینکه در مقابل دشمن باید مانند کوه استوار بوده و در مقابل مردم خاشع و فروتن باشیم برگرفته از تفکر بسیجی است.
وزیر دادگستری بیان کرد: تفکر بسیجی یعنی دفاع از حقوق ملت و در مقابل گمراهی‌ها ایستادگی کردن و باید با فراگیری این تفکر در مقابل ظالمان جهان ایستادگی کرده و عزت را نصیب ملت اسلامی ایران کرد.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: این تفکر بسیجی است که امروز جمهوری اسلامی ایران را در جایگاهی ممتاز و رفیع قرار داده است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی به معنی عقب‌افتادگی و بی‌برنامگی نیست، تأکید کرد: بسیجی را باید به‌عنوان راهی برای پیشرفت معنی کرد.


ویدیو مرتبط :
دکتر عباسی:علم اقتصاد کدآمایی ایران همان اقتصاد مقاومتی است