سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش سخنگوی دولت به عدم پخش مصاحبه ظریف در برنامه 90


واکنش سخنگوی دولت به عدم پخش مصاحبه ظریف در برنامه 90

فارس/ سخنگوی دولت گفت: صداوسیما از وزیر امور خارجه برای مصاحبه دعوت کرده بود؛ اما برخی‌ها جایگاه رسانه ملی را در حد یک رسانه جناحی تقلیل می‌دهند.

محمدباقر نوبخت عصر امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان، معاونان استاندار، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و... در سالن تأمین اجتماعی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: صداوسیما از ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان برای مصاحبه دعوت کرده و قرار بر این شده بود که مصاحبه وی پخش شود؛ اما اجازه داده نشد که این گفت‌وگو به پخش برسد.

سخنگوی دولت گفت: اخیراً در دیداری، خانمی در لابه‌لای جمعیت مردم جمله‌ای به بنده گفت که قابل توجه بود؛ این خانم می‌گفت «سلام من را به آقای ظریف برسانید و بگویید اگر رسانه به اصطلاح ملی اجازه پخش مصاحبه شما را نداد، دل‌های ما رسانه‌ شماست».

نوبخت بیان کرد: این سخن نشان می‌دهد که مردم فهیم هستند و می‌دانند باید چگونه رفتار کنند و تشخیص‌های آنها همواره درست است.

سخنگوی دولت گفت: نمی‌خواهیم راجع به رسانه ملی چیزی بگوییم؛ صداوسیما زحمت می‌کشد و رسانه ملی ماست و خیلی از برنامه‌هایش منصفانه و خوب است؛ صداوسیما در طول روز صدها برنامه تهیه و تولید می‌کند و صدها نفر هم برنامه‌نویس آن هستند.

نوبخت ادامه داد: برخی‌ها ممکن است صداوسیما را از جایگاه رفیع رسانه ملی در حد یک رسانه جناحی تقلیل دهند؛ چراکه برخی از حرف‌هایی که زده می‌شود، سخن یک جناح سیاسی است.

وی افزود: رسانه ملی برای همه است؛ اشکالی وجود ندارد مخالفان دولت و برخی سایت‌ها، ما را نقد و تحلیل کنند و منتقد باید انتقاد کند؛ اما رسانه ملی ماهیتاً مخالف دولت نیست و رسانه ملی متعلق به همه آحاد جامعه است.

سخنگوی دولت گفت: از ابتدای صبح که برخی برنامه‌های صداوسیما را نگاه می‌کنید، احساس می‌شود به دنبال نکات منفی می‌گردد تا آنها را پخش کند و ما نسبت به این موارد انتقاد داریم و مردم نیز این‌ها را می‌دانند.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با بچه های بوشهر و پخش در برنامه 90