سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مک‌بوک‌های فوق‌العاده نازک جدید اپل با لولا‌های فلزی در نیمه دوم سال جاری میلادی، معرفی خواهند شد


macbook_airs_2015

اگرچه واضح است که سری مک‌بوک در سال جاری با تغییراتی عمده معرفی خواهد شد؛ تغییرات قابل‌توجه در طراحی که مدت‌هاست انتظار می‌رود، احتمالاً در سری مک‌بوک جدید اپل مشاهده خواهد شد. به‌تازگی، شایعه‌ای مبنی بر عرضه سری جدید مک‌بوک در اواخر سال جاری میلادی با لولای جدید فلزی، منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

گزارشی که به‌تازگی منتشر شده است، نشان می‌دهد سری جدید مک‌بوک اپل تا قبل از نیمه دوم سال جاری میلادی، ارایه نخواهد شد؛ با این‌حال، هنوز احتمال آن وجود دارد که سری جدید مک‌بوک اپل در WWDC معرفی شود. مک‌بوک جدید فوق‌العاده نازک اپل بنابر این شایعه تازه، از لولای فلزی بهره می‌برد.

دیگر شایعات، ادعا دارند که مک‌بوک‌های جدید اپل با تغییراتی قابل‌توجه در پورت‌های ارتباطی، ارایه می‌شوند؛ احتمالاً مک‌بوک‌های جدید، تنها از پورت‌های USB-C بهره می‌برند که به کاهش ضخامت نهایی بدنه، کمک خواهد کرد. هم‌چنین، شایعه شده است که مک‌بوک‌های جدید اپل در رنگ‌های طلایی و رز طلایی، عرضه می‌شوند. در بحث نام‌گذاری، هنوز مشخص نیست که اپل، مک‌بوک‌های جدید را به‌عنوان نسخه‌ای بزرگ‌تر از رتینا مک‌بوک معرفی خواهد کرد یا آن‌ها را با هدف به‌روزرسانی سری مک‌بوک پرو، ارایه می‌دهد.

9to5mac

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
خلاصه مراسم اپل برای معرفی اپل واچ و مک بوک