فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«مهرداد خوشبخت» کارگردان «غیرعلنی» شد/ سریالی با موضوع انتخابات مجلس


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی «غیرعلنی» به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی مهرداد خوشبخت ساخته می شود.

همچنین مهدی حمزه نویسنده مینی سریال «غیر علنی» با اعلام خبر روزهای پایانی نگارش این سریال گفته است: من و حسین تراب نژاد در قالب تیمی دو نفره در حال نوشتن دیالوگ ها هستیم. 7 قسمت از کار نهایی شده و در روزهای آتی فیلم نامه به پایان می رسد. در واقع فیلم نامه یک ژانر اجتماعی داشته و بیان گر این پیام هست که هدف، وسیله را توجیه نمی کند و نمی توان یک شبه ره صدساله را طی کرد.

وی درباره قصه «غیر علنی» افزود: داستان مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می داند و در پایان مردم  کاندیدای اصلح را برمی گزیند.

حمزه در ادامه پرده از شخصیت های داستان برداشت و اظهار داشت: شخصیت اصلی سریال پسرجوانی به نام امیرعباس که کارمند و فعال در قنادی پدر است و عاشق دختری به نام ریحانه که خبرنگار نشریه شهرشان است شده. پدر امیر عباس و پدر ریحانه - مهندس عنایت که در فرمانداری شهر فعال است و فرانک - دختر عمه امیرعباس- که جلسات موفقیت برگزار می کند و به امیرعباس در فعالیت های انتخاباتی کمک میکند از شخصیت های دیگر داستان «غیرعلنی» هستند. رقیبان امیرعباس هم در جریان انتخابات وجود دارند از جمله مهرداد - دوست دوران دبیرستان امیرعباس و فعال در ستادی دیگر که برای شوهر خواهرش است- و رسول - دکتری خیر و معقول که نامزد دیگر همین انتخابات است.

مینی سریال «غیرعلنی» توسط مهدی حمزه و حسین تراب نژاد در 10 قسمت 45 دقیقه ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی به رشته تحریر در می آید.  

انتهای پیام/

http://fna.ir/EX4IDZ


ویدیو مرتبط :
تیزر پالاز موکت - کارگردان : مهرداد خوشبخت