سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فراخوان حمایت از شرکت‌های بازی‌ساز اعلام شد


به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، حسین صمیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت‌های فعال در حوزه بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند طرح‌های فناورانه خود را حول محورهای ایجاد زیرساخت‌ها و تولید بازی‌های رایانه‌ای روی سکوهای PC، موبایل و تبلت تهیه و ارسال کنند.

وی ابراز کرد:‌ با توجه به اهمیت تقویت صادرات در این حوزه، یک محور حمایتی نیز به بحث بازارسازی و کمک به توسعه صادرات بازی‌های رایانه‌ای اختصاص داده شده است.

مدیر کل توسعه فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: شرکت‌های متقاضی باید ضمن مراجعه به پورتال وجوه اداره شده به آدرس الکترونیکی WWW.EES.ict.gov.ir و مطالعه راهنمای ثبت‌نام، نسبت به تکمیل دقیق و کامل مدارک اقدام کنند.

او با اشاره به تصویب سیاست‌ها و اقدامات کلان مربوط به بازی‌های رایانه‌ای توسط شورای عالی فضای مجازی گفت: این اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قدمی در راستای تحقق سیاست‌های مذکور و امید است باعث تقویت شرکت‌های فعال در این حوزه و رونق صادرات بازی‌های فاخر ایرانی شود.

فراخوان حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه بازی‌های رایانه‌ای از 8 آذر لغایت 20 آذر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تیزر فراخوان شرکت در مسابقه فرهنگ ترافیک