سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ انتشار ویدیویی از نمونه اولیه نسل چهارم موتو جی موتورولا


تماشا کنید/ انتشار ویدیویی از نمونه اولیه نسل چهارم موتو جی موتورولادیجیاتو/ روز گذشته تصاویری منسوب به نمونه ی اولیه ی ساخته شده از نسل چهارم Moto G به اینترنت درز کرد که مقایسه ی آن با نسل فعلی نشان می داد این تلفن هوشمند نسبت به نسل فعلی دچار افزایش اندازه شده یا سازنده قصد دارد یک نسخه ی پلاس را از آن به بازار عرضه نماید.

اکنون نیز یک ویدیوی تازه منتشر شده که هرچند اندازه ی دستگاه را تایید می کند، اما این بار خبری از اثر انگشت و حتی دکمه ی Home فیزیکی در پایین نمایشگر نیست، تفاوتی که البته می توان آن را به حساب نمونه ی اولیه بودن دستگاه گذاشت.

علاوه بر این در هیچکدام از ویدیو و عکسهای منتشر شده نمای زیرین دستگاه را مشاهده نمی کنیم و بر همین اساس نمی توان گفت که سازنده برای این نسل مثل نکسوس های جدید و LG G5 استاندارد جدید USB Type-C را در نظر گرفته یا خیر.

نرم افزار دستگاه نیز در تصاویر مشخص است که نشان می دهد یک نسخه ی نزدیک به اندروید خالص (احتمالا مارشملو) روی این تلفن هوشمند نصب است، اما در مورد دیگر خصوصیات آن هنوز اطلاعی در دست نداریم و لازم است منتظر بمانیم تا زمان عرضه (که سازنده ماه جولای را برای آن در نظر گرفته) نزدیک تر شود.

در پایان از شما دعوت می کنیم ویدیوی تازه منتشر شده را مشاهده نمایید.


لینک تماشای ویدئو

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
نسل جدید موتو جی محبوب ترین گوشی هوشمند موتورولا