ماجرای گوشت‌های فاسد در بیمارستان شوش از زبان رئیس دانشگاه دزفول + تصاویر


گزارش شده بود که مقداری گوشت تاریخ مصرف گذشته وارد بیمارستان شوشتر شده است که قبل از مصرف استفاده از آن متوقف شده است.

یوسف پدیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تکذیب خبر مسمومیت افراد با گوشت فاسد بیان کرد: گزارشی مبنی بر مسمومیت افراد در اثر گوشت آلوده به دست ما نرسیده است.

ماجرای گوشت‌های فاسد در بیمارستان شوش از زبان رئیس دانشگاه دزفول + تصاویر

وی ادامه داد: در حال حاضر من مأموریت دارم که صحت یا کذب این خبر را پیگیری کنم.

پدیدار با اشاره به اینکه در حال حاضر در منطقه سردشت واقع در شمال دزفول به سر می‌برد، عنوان کرد: من برای پیگیری وارد این منطقه شده‌ام تا این قضیه را از مدیر دامپزشکی و مدیر شبکه شوش جویا شوم.

ماجرای گوشت‌های فاسد در بیمارستان شوش از زبان رئیس دانشگاه دزفول + تصاویر

وی اظهار کرد: گزارش شده بود که مقداری گوشت تاریخ مصرف گذشته وارد بیمارستان شوش شده است که قبل از مصرف استفاده از آن متوقف شده است، اما گزارشی مبنی بر بستری شدن افراد بر اثر مصرف گوشت فاسد تاکنون به دست من نرسیده است.

ظهر امروز وزیر بهداشت در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر پیگیری بستری شدن عده‌ای در بیمارستان دزفول بر اثر مصرف گوشت آلوده اظهار بی‌اطلاعی کرد.

ماجرای گوشت‌های فاسد در بیمارستان شوش از زبان رئیس دانشگاه دزفول + تصاویر

جزییات خبر مسمومیت با گوشت فاسد در شوش

یوسف پدیدار پس از پیگیری‌هایی که انجام داد،در خصوص جزییات خبر مسمومیت عده‌ای در شوش در اثر مصرف گوشت فاسد بیان کرد: گوشت و مواد غذایی وارد شده به بیمارستان هم از طریق مسئولین طریق بهداشتی هم از طریق مسئولین درمانی پایش می‌شود.

وی ادامه داد: کارشناسان تغذیه و بهداشت محیط روزانه مواد غذایی بازرسی می‌کنند. روز گذشته مقداری گوشت فاسد وارد بیمارستان شوش شده بود که صبح روز بعد کشف و ضبط شد.

پدیدار اظهار کرد: بدین ترتیب هیچ گوشت آلوده‌ای وارد چرخه غذایی بیمارستان نشده است و تهدیدی برای بیماران نداشته است.

وی اضافه کرد: رییس بیمارستان شوش مطالب ذکر شده را طی صورتجلسه‌ای جمع‌آوری کرده تا ضمن ارائه به مسئولان ابهامات ایجاد شده را نیز رفع کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرد: گوشت‌های آلوده شامل مقداری گوشت مرغ بوده است،‌ که سه روز از تاریخ مصرف آن گذشته بوده است، همچنین 38 کیلوگرم گوشت قرمز که تاریخ مصرف آنها نیز گذشته بوده در میان گوشت‌های فاسد بوده‌ است، که خوشبختانه این گوشت‌های فاسد قبل از ورود توسط ناظرین کشف و ضبط شده و به مقامات قضایی مربوطه تحویل داده خواهد شد.

وی در پایان عملکرد به موقع کارشناسان بیمارستان و دامپزشکی تشکر کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازدید رئیس و معاون درمان دانشگاه از بیمارستان ولی عصر