سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تیم کوک در ارتباط با قاب محافظ اپل برای آیفون توضیح می دهد


تیم کوک در ارتباط با قاب محافظ اپل برای آیفون توضیح می دهد

چندی پیش، اپل با رونمایی از کیس Smart Battery برای تلفن های همراه آیفون 6 و آیفون 6 اس، سر و صدایی به راه انداخت. ابزار جدید اپل برای محافظت از تلفن یک شارژر همراه هم هست اما مورد تمسخر قرار گرفتن کیس اسمارت باتری دو دلیل عمده دارد.

دیجیاتو/ چندی پیش، اپل با رونمایی از کیس Smart Battery برای تلفن های همراه آیفون 6 و آیفون 6 اس، سر و صدایی به راه انداخت. ابزار جدید اپل برای محافظت از تلفن یک شارژر همراه هم هست اما مورد تمسخر قرار گرفتن کیس اسمارت باتری دو دلیل عمده دارد.

اول اینکه طراحی آن به شدت از استانداردهای اپل به دور است و اصلا جذاب نیست، دوم اینکه ساخت چنین محصولی نشان می دهد اپل هم قبول دارد تلفن های همراهش باتری ضعیفی دارند و می خواهد با این ابزار، ضعف خود را بپوشاند.

تیم کوک اخیرا در مراسمی واقع در یکی از اپل استورهای نیویورک، در برابر خبرنگاران قرار گرفت تا به پرسش های شان در ارتباط با قاب محافظ جدید پاسخ بدهد. وی علت برجستگی پشت قاب را آسان بودن نحوه قرار دادن تلفن درون آن و خارج کردنش اعلام کرده است.

اگر طراحان اپل باتری را در سرتاسر قاب قرار می دادند، خم کردن قاب برای ورود و خروج تلفن همراه از آن دچار مشکل می شد. به گفته کوک، قرار دادن باتری در مرکز تلفن باعث می شود که این پروسه آسان تر شود.

در هر صورت، آنچه که کوک ابراز می دارد، چالش اصلی همه طراحان قاب های دارای باتری است. بیرون آوردن تلفن همراه از چنین کاورهایی گاهی اوقات بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

سپس، تیم کوک به سراغ مبحث بعدی، یعنی ضعف باتری آیفون می رود. وی می گوید کاربرانی که روزانه تلفن همراه خود را شارژ می کنند، نیازی به این کیس برای شارژ تلفن خود در طول روز ندارند. این محصول برای کسانی طراحی شده که مرتبا در حال سفر هستند یا به گونه ای در رفت و آمد هستند و فرصتی برای یکجا ماندن ندارند، مانند کوهنوردها.

با این حال، کوهنوردها احتمالا ترجیح بدهند آیفون گران قیمت خود را با یک محافظ بهتر بپوشانند و اگر قرار باشد 99 دلار بپردازند (هزینه خرید اسمارت باتری اپل)، آن را جایی هزینه می کنند که باتری بهتر و محافظی قابل اطمینان تر ارائه دهد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پرتاب آیفون 5 و تست قاب محافظ آن