سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک پبرمرد 68 ساله به‌خاطر حذف تصادفی عکس‌های خود در آی‌فون، از اپل شکایت خواهد کرد


iPhone-6S-review-14-970-80

کمپانی اپل، همواره به خریداران آی‌فون‌، چندین راه متفاوت برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات آن‌ها نظیر پشتیبان‌گیری مستقیم و سرویس iCloud پیشنهاد می‌دهد اما عده‌ای از کاربران، از انجام آن سرباز زده و ترجیح می‌دهند که تنها اطلاعات خود را برروی آی‌فون نگه‌داری نمایند. همین موضوع، منجر به حذف ناخواسته اطلاعات یکی از کاربران و تصمیم وی برای شکایت علیه اپل، شده است. همراه ترنجی باشید.

 یک پیرمرد 68 ساله با نام دریک وایت، پس از حذف اتفاقی تصاویر خود از آی‌فون، تصمیم گرفته است که از اپل به‌خاطر این موضوع شکایت نماید. این پیرمرد ادعا دارد که تصاویرش در هنگام تعمیر آی‌فون وی توسط اپل، حذف شده است.

بنابر گزارش منتشرشده، وایت، آی‌فون 5 خود را برای تعمیراتی نامعلوم به فروشگاه اپل در لندن می‌برد و هنگامی‌که دستگاه خود را از آن‌جا تحویل می‌گیرد، اطلاع می‌یابد که تمامی تصاویر و مخاطبین وی حذف شده است. دریک وایت در این‌باره می‌گوید:

زندگی من در این گوشی، ذخیره شده بود. من فیلم موردعلاقه‌ام را از لاک‌پشت غول‌پیکری که دستم را در ماه‌عسل گاز گرفته بود، دیگر ندارم!

این پیرمرد 68 ساله ادعا دارد که نه‌تنها عکس‌های ماه‌عسل خود را از دست داده است، بلکه تمامی مخاطبین خود را از 15 سال پیش تاکنون دیگر در اختیار ندارد.

پس از این ماجرا، فروشگاه مذکور از دریک وایت می‌خواهد که عکس‌های از دست‌رفته خود را به‌وسیله فایل پشتیبان، باز گرداند اما او اپل را به‌دلیل حذف اطلاعاتش، مقصر دانسته و اعلام کرده است که قصد دارد تا با شکایت علیه این کمپانی، اپل را به پرداخت 7500 دلار محکوم نماید. او برنامه‌ریزی کرده است که در صورت پیروزی در دادگاه، این مبلغ را در ماه‌عسل دوم خود خرج خواهد کرد و تا جای امکان، از این سفر عکس ثبت می‌کند!

از سوی دیگر، اپل با اطمینان می‌داند که به پرداخت چنین مبلغی محکوم نخواهد شد و به ردشدن درخواست این پیرمرد 68 ساله، خوش‌بین است.

  softpedia

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
ناراحتی کودک 4 ساله به خاطر حذف عکس عمویش!