سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ با این دستبند هیچ‌وقت شارژ باطری ساعت اپل شما تمام نمی‌شود


تماشا کنید/ با این دستبند هیچ‌وقت شارژ باطری ساعت اپل شما تمام نمی‌شود

اگر شما هم از ساعت اپل استفاده می‌کنید؛ حتما می‌دانید که دو موضوع بسیار آزار دهنده در مورد این محصول اپل وجود دارد: یکی این‌که هر شب باید ساعت خود را شارژ کنید؛ و دوم این‌که فقط با داک MagSafe که به همراه آن عرضه می‌شود قابل شارژ شدن است.

شبکه/ اگر شما هم از ساعت اپل استفاده می‌کنید؛ حتما می‌دانید که دو موضوع بسیار آزار دهنده در مورد این محصول اپل وجود دارد: یکی این‌که هر شب باید ساعت خود را شارژ کنید؛ و دوم این‌که فقط با داک MagSafe که به همراه آن عرضه می‌شود قابل شارژ شدن است.

وقتی در حال حرکت هستید و باطری ساعت شما رو به اتمام است؛ شارژ آن با این داک عملا غیرممکن است. اما اخیرا مخصولی توسط کیک‌استارتر به‌نام PRIME Strap معرفی شده که ادعا می‌کند هر دو مشکل را برطرف کرده است.

دستبند PRIME Strap بندی فلزی است که از دو باطری 150 میلی‌آمپر ساعت (mAh) استفاده می‌کند. این باطر‌ی‌‌ها قابل تعویض هستند و می‌توانند ساعت اپل را تقریبا تا 1.3 برابر شارژ کنند. باطری این ساعت 205mAh است. در بالا و پایین ساعت نشانگرهایی وجود دارد که وضعیت هر باطری را به شما نشان می‌دهد.

شرکت بریل‌تارک که ایده اصلی این محصول را داده، می‌گوید که این کار توسط یک پورت ۶ پین که داخل اسلات مخفی است انجام می‌شود؛ در حقیقت توان لازم برای شارژ ساعت درست از همین اسلات که دستبند داخل ساعت می‌رود استفاده می‌کند. اگرچه هنوز اپل آن را به‌عنوان روشی برای شارژ کردن ساعت خود نمی‌شانسد اما دارندگان این ساعت تایید می‌کنند که از این پورت می‌توان برای شارژ کردن آن استفاده کرد.

باطری‌ها هم می‌توانند در یک پاوربانک دایره‌ای شکل قرار داده شوند و به یک پک مینی باطری تبدیل شوند و شما قادر خواهید بود که با استفاده از این مینی‌پک و کابل نوری؛ گوشی آی‌فون خود را شارژ کنید. شاید این نوع روش برای شارژ کردن خیلی هم جالب باشد.

بریل‌تارک برای به مرحله تولید رساندن پروژه خود به ۳۰ هزار دلار سرمایه نیاز دارد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این دستبند تا ماه جولای سال 2016 یعنی اواخر تیر یا اوایل مرداد سال 95 وارد بازار می‌شود.

دستبند ‌PRIME Strap در دو جنس آلیاژ آلومینیوم یا آهن ضد زنگ برای هر دو مدل 38 میلی‌متر و 42 میلی‌متر عرضه می‌شود و قرار است قیمت پایه آن 239 دلار باشد.

تنها چیزی که باعث تردید ما شده، شکل ظاهری آن است؛ یک محفظه آهنی برای ساعت اپل. به‌سختی می‌توان گفت که این دستبند خیلی شیک و زیبا است و آن‌چه که از شکل دیده می‌شود نباید خیلی هم راحت باشد.

لینک تماشای ویدیو


ویدیو مرتبط :
تماشا کنید: آیا ساعت اپل ضدآب است ؟