فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تعویق پخش تلویزیونی مسابقات تواشیح به دلیل عدم تولید برنامه


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، طبق اعلام قبلی مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف قرار بود اجرا‌های مسابقات سراسری تواشیح، اذان، ابتهال و دعا‌خوانی از نیمه فروردین‌ماه 1395 از شبکه قرآن سیما پخش شود که این کار به زمان دیگری موکول شد.

گویا اعلام ضرورت تولید یک برنامه تلویزیونی مجری‌محور از سوی شبکه قرآن دلیل این تعویق است و از آنجایی که فعلاً کاری در این خصوص رخ نداده اجرا‌‌های این رقابت‌ها از شبکه قرآن پخش نخواهد شد. البته باید مسئولان اوقاف و شبکه قرآن از فردای مسابقات به فکر تولید این برنامه تلویزیونی می‌افتادند تا این دوره از رقابت‌ها در زمان اعلام شده به پخش می‌رسید. اما به نظر می‌رسد در جلسه روز گذشته مسئولان این دو نهاد برای تولید این برنامه تلویزیونی تصمیماتی اتخاذ کرده‌اند.

برهمین اساس به نظر می‌رسد اجرا‌های مسابقات سراسری تواشیح، اذان، ابتهال و دعا‌خوانی تا ماه مبارک رمضان به پخش تلویزیونی نرسد.

این دوره از مسابقات به خواست مسئولان سازمان اوقاف از سوی رادیو و شبکه قرآن پوشش داده نشد و حتی نتایج نهایی هم تا چند روز پیش اعلام نشد تا اجرا‌های رقابت‌ها در یک برنامه ویژه تلویزیونی پخش و در پایان پخش تلویزیونی اختتامیه مسابقات برگزار و نتایج اعلام شود اما چند روز پیش نتایج مسابقات بدون اعلام قبلی برروی کانال تلگرام مسابقات قرار گرفت و امروز معلوم شد که هیچ برنامه تلویزیونی هم فعلاً تولید نشده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // مسابقات جهانی کشتی پخش تلویزیونی نمی‌شود!‬‎