ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رقابت استقلالی‌ها با پرسپولیس برای پر کردن ورزشگاه آزادی


رقابت استقلالی‌ها با پرسپولیس برای پر کردن ورزشگاه آزادیخبرآنلاین/ استقلال تهران جمعه این هفته میزبان گسترش فولاد است.
استقلالی ها در هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان گسترش فولاد هستند. در حالت عادی، بازی با گسترش فولاد خیلی حساس نیست اما حالا که وضعیت استقلال در بالای جدول به خطر افتاده و پرسپولیس به این تیم نزدیک شده، شرایط برای آبی پوشان تهرانی به شدت حساس است.
احتمال اینکه پرسپولیس همین هفته جای استقلال را در رده دوم جدول بگیرد وجود دارد. البته این به شرطی است که استقلالی ها به گسترش فولاد ببازند و پرسپولیس هم سایپا را ببرد. اما استقلالی ها نمی خواهند این اتفاق رخ بدهد. آبی پوشان تهرانی که اخیرا نتایج ضعیفی گرفته اند به این فکر افتاده اند که مثل پرسپولیس، از پتانسیل بالای هواداران خود استفاده کنند و این مسابقه را ببرند.
پرسپولیسی ها در طول یکی دو سال گذشته بارها از این پتانسیل استفاده کرده اند و با رایگان کردن کل سکوهای ورزشگاه یا سکوهای طبقه دوم، توانسته اند ده ها هزار هوادار را به ورزشگاه بکشانند. نمونه اخیر آن، بازی های پرسپولیس با سپاهان و فولاد بوده. البته پرسپولیس مقابل سپاهان به تساوی 2-2 رسید اما فولاد را شکست داد.
حالا استقلال هم می خواهد همین رویه را در پیش بگیرد تا با حضور هوادارانش بتواند حریفان را شکست دهد. برای بازی روز جمعه استقلال مقابل گسترش فولاد هم اعلام شده که هواداران می توانند از طبقه دوم، بازی را رایگان تماشا کنند. اما استقلال پا را فراتر هم گذاشته و اهرم های تشویقی دیگری هم در نظر گرفته که بتواند ورزشگاه را تا جایی که می شود پر کند.
یکی از این اهرم های تشویقی، حضور فرهاد مجیدی است. این خبری است که می تواند تعداد زیادی هوادار را به ورزشگاه بکشاند. از طرفی کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام هم اعلام کرده که پیشکسوتان تیم، تمام بازیگران استقلالی تلویزیون و فرزند سید حسن خمینی هم به ورزشگاه خواهند آمد.
این کانال اعلام کرده که از تمام استان ها قرار است هوادار به ورزشگاه بیاید تا رکورد حضور تماشاگران شکسته شود و صد هزار پرچم آبی رفنگ در ورزشگاه به اهتزاز دربیاید.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
‫ورزشگاه آزادی پر شد‬‎