ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل‌محمدی: مسئولان هیئت فوتبال تهران در هفت انتقال قبلی به استان‌های دیگر کجا بودند؟


رضا گل‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت انتقال باشگاه راه‌آهن از استان تهران به استان البرز گفت: حدود یک ماه قبل باشگاه راه‌آهن نامه‌ای به استاندار البرز نوشت که در آن درخواست شده بود باشگاه راه‌آهن به استان البرز منتقل شود. آنها در این نامه حتی درخواست زمین هم برای ساخت باشگاه از ما کرده‌اند. یک رونوشت از این نامه از سوی استاندار به من ارجاع شد و ما هم این درخواست را در شورای عالی ورزش استان مطرح کردیم که این موضوع مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس برای جزئیات این انتقال من با نمایندگان باشگاه راه‌آهن وارد مذاکره شده‌ام. آنها دوبار از امکانات ما بازدید داشتند و قرار است یک یا حداکثر دو نشست مشترک دیگر در این خصوص برگزار شود. به باشگاه راه‌آهن امکانات می‌دهیم تا کل باشگاه به استان البرز منتقل شود نه فقط تیم راه‌آهن.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: هنوز در خصوص اضافه شدن پسوند البرز به نام باشگاه راه‌آهن یزدان صحبت نکرده‌ایم. به هر حال البرز باید در نام راه‌آهن بیاید. پس از تفاهم نهایی قطعا در خصوص تغییراتی که باید در نام باشگاه هم ایجاد شود صحبت می‌کنیم.

گل‌محمدی در مورد مخالفت هیئت فوتبال استان تهران با این انتقال گفت: من این مخالفت را چندان جدی نمی‌دانم. امیدوارم با توضیحاتی که می‌دهیم و هماهنگی‌هایی که با نهادهای مافوق هیئت فوتبال استان تهران انجام می‌دهیم این موضوع حل شود ضمن اینکه در 7 انتقالی که در گذشته صورت گرفته آقایان هیئت فوتبال استان تهران کجا بودند؟ چرا آن موقع نگران اجرای قانون نبودند؟ وزارت ورزش با اینکه استان البرز یک تیم فوتبال در لیگ برتر داشته باشد موافق است و حتی فدراسیون فوتبال در جریان این موضوع قرار دارد.  اگر قرار است انتقالی صورت گیرد بایدطبق قانون باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر توافق صورت گیرد بازی‌های تیم راه‌آهن چه زمانی به کرج منتقل می‌شود، گفت: اگر توافق صورت گیرد بازی‌های تیم راه‌آهن در نیم فصل دوم به استان البرز منتقل می‌شود البته بازی راه‌آهن با پرسپولیس هم به احتمال زیاد در کرج برگزار می‌شود چون شهرقدس ظرفیت‌های لازم را برای برگزاری این بازی ندارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سوژه روز - انتخابات هیئت فوتبال استان تهران