ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گواردیولا: رفتنم به رئال مادرید شایعات خنده‌داری است!


به گزارش خبرگزاری فارس، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ و سابق بارسلونا به شایعات حضورش در مادرید خاتمه داد و بیان کرد که همه‌ها این‌ها شایعاتی بیش نیست، امکان ندارد که به مادرید برود.

سرمربی سابق کاتالان‌ها در مصاحبه‌اش گفت: تمرین رئال مادرید؟ این اخبار خوبی نیست همه آنها شایعه‌ خنده‌داری بیش نیست.

گواردیولا درباره فرانک ریبری که تازه از کمند مصدومیت رها شده است گفت: او دو روز است که به تمرینات برگشته است. ما خوشحالیم که بازیکنانی مانند او  را داریم. او تقریبا 9 ماه از میادین به دور بود. امید است تا قبل از تعطیلات زمستانی به میدان بازی برود.

سرمربی باوارایی‌ها در پایان درباره کسانی که بوندسلیگا را خسته کننده می‌دانند اظهار داشت: به نظر من بوندسلیگا خسته‌کننده نیست. برخی از مردم که معتقدند که کار بایرن راحت است و همه بازی‌ها را می‌تواند پیروز شود، مشکل خود آنها است. اما من معتقدم که پیروزی بایرن در رقابت‌ها کار سختی است.
انتهای پیام/ک
 

http://fna.ir/SZKPZN


ویدیو مرتبط :
فان رئال مادرید (لحظات خنده دار رئال )