سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



منابع مالی کشاورزی را 1 بانک تامین می‌کند، صنعت و تجارت را 25 بانک


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرتضی شهید زاده امروز در نشست معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی با معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: درحالی که 90 درصد منابع بخش کشاورزی را بانک کشاورزی تامین می‌شود، در بخش صنعت  و تجارت بیش از 25 بانک منابع و اعتبارات مورد نیاز را تامین می کنند.

وی با اشاره به اینکه درصورتی که بانک کشاورزی تقویت شود می‌تواند بیش از پیش ازبخش  کشاورزی حمایت کند و بسیاری از مشکلات بخش حل می‌شود گفت: با حمایت وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مدیریت و وزارت اقتصادی در سال جاری 500 میلیارد تومان از محل بودجه به بانک کشاورزی اختصاص یافت که تا هفته آینده نهایی می‌شود.

شهید زاده گفت:  پیشنهاد می‌شود در بانک کشاورزی نیز سپرده قانونی از 10 درصد کمتر شود و از این کاهش سپرده بانک کشاورزی بتواند استفاده کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی ادامه داد: خط اعتباری که برای خرید خودرو 25 میلیون تومان در نظر گرفته شد برای بخش کشاورزی متناسب نبود و برای تامین تراکتور مورد نیاز کشاورزان باید 50 میلیون تومان  وام دیده می‌شد تا کارای لازم را برای کشاورزان داشت، اما با وجود طرح این پیشنهاد از سوی ما، مورد موافقت قرار نگرفت.

وی در پایان یاد آور شد که برای اجرای طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی به حدود  2هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

انتهای پیام//


ویدیو مرتبط :
کارت شهروندی بانک تجارت-کیف پول بانک تجارت