فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اعلام نامزدهای جوایز فیلم مستقل بریتانیا


خبرگزاری ایسنا: نامزدهای جوایز فیلم مستقل بریتانیا در سال 2015 با پیش‌تازی فیلم «خرچنگ» اعلام شد.

فیلم تحسین‌شده «خرچنگ» ساخته «یورگن لانتیموس» که در جشنواره کن امسال موفق به کسب جایزه هیأت داوران شد، از سوی هیأت داوران جوایز فیلم مستقل بریتانیا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت و در هفت بخش نامزد کسب جایزه شده است.

داستان فیلم «خرچنگ» در آینده‌ای کابوس‌وار روی می‌دهد که در آن افراد مجرد مجبورند ظرف مدت ۴۵ روز یک شریک زندگی برای خود بیابند و اگر در طول این زمان در این امر موفق نشوند به حیوان بدل می‌شوند و آنها را در جنگل رها می‌کنند.

«خرچنگ» در کنار «45 سال» ساخته «اندرو های»، «امی»، به کارگردانی «آسسیف کاپادیا»، «اکس‌مشینا» از «الکس گارلند» و «مکبث» به کارگردانی «جاستین کرزل» در بخش بهترین فیلم مستقل بریتانیایی در این رویداد سینمایی نامزد کسب جایزه شده است.

ساخته «لانتیموس» علاوه بر بخش بهترین فیلم در بخش بهترین بازیگر مرد (کالین فارل)، کارگردانی (یورگن لانتیموس)، بازیگر نقش مکمل زن (اولیویا کلمن)، فیلمنامه‌نویسی (یورگن لانتیموس) و همچنین بخش تهیه‌کنندگی نامزد کسب جایزه شده‌اند.

فیلم «مکبث» و فیلم «45 سال» نیز هر کدام با شش نامزدی از دیگر پیشگامان نامزدهای جوایز فیلم مستقل اروپا هستند اما فیلم «دختر دانمارکی» به کارگردانی «تام هوپر» و با بازی «ادی ردماین» و «لیلی البه» که پیش‌بینی می‌شود از جمله فیلم‌های موفق در فصل جوایز سینمایی 2016-2015 باشد در عین ناباوری تنها در یک بخش از جوایز فیلم مستقل بریتانیا نامزد شد.

در بخش بهترین فیلم خارجی مستقل نیز «کارول»، «فورس‌ماژور»، «دخترانگی»، «اتاق» و «پسر سائول» نامزد کسب جایزه شناخته شده‌اند.

مراسم اعطای جوایز فیلم مستقل بریتانیا روز ششم دسامبر در لندن برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
کلیپ کارتونی اعلام نامزدهای جشنواره فیلم کودک اصفهان-قسمت اول