استیلی: ملی‌پوشان خود را خسته تحویل می‌گیریم


به گزارش مشرق، حمید استیلی در خصوص لغو اردوی تیمش در خارج از استان‌ گیلان، اظهار داشت: با توجه به اینکه در استان شاهد بارش شدید باران هستیم، قصد داشتیم در جزیره کیش اردو بزنیم که مشکلات مالی اجازه نداد. با توجه به اینکه سازمان کشتیرانی در بندر‌عباس خوابگاه دارد، تصمیم گرفتیم در این بندر اردویی داشته باشیم و تیم در خوابگاه مستقر شود، اما با خبر شدیم در بندرعباس هم بارندگی است! در این شرایط صلاح را در این دیدم که در انزلی بمانیم و با شرایط کنار بیاییم.

وی ادامه داد: با وجود بارندگی در استان گیلان تمرینات خود را ادامه می‌دهیم و آخر هفته نیز یک بازی دوستانه با تیم سپیدرود رشت خواهیم داشت تا بازیکنان از شرایط مسابقه خارج نشوند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در واکنش به اظهارات مازیار زارع که مدعی شده است برخی از همبازیانش یکصدهزار تومان هم پول ندارند، یادآور شد: آنچه مشخص است مشکلات مالی باشگاه هنوز حل نشده است. بازیکنان روی مبلغ قراردادی که امضا کرده‌اند حساب باز کرده و حق دارند از شرایط موجود ناراحت باشند. این موضوع باعث شده آنها با تمرکز لازم در تمرینات حاضر نشوند. برخی نفرات تیم واقعاً با مشکل مالی مواجه هستند و یک عده حتی مطالبات فصل گذشته‌شان پرداخت نشده است. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی باشگاه حل شود تا در خیلی از زمینه‌ها دغدغه نداشته باشیم.

استیلی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلاتی که یک عده از هواداران ملوان برای او ایجاد کردند همچنان ادامه دارد یا نه؟، گفت: آن مورد حل شد و خوشبختانه همه هواداران واقعی ملوان پشت تیم هستند و مشکلات باشگاه را نیز درک می‌کنند. من از تمام دوستداران تیم ملوان می‌خواهم که برای کمک کردن به این تیم متحد شوند. سربلندی تیم ملوان مطمئناً آرزوی مردم این شهر است و هر وقت آنها پشت تیم بوده‌اند خیلی از مشکلات حل شده است.

وی با تأکید بر اینکه خودش هم درگیر حل مشکلات ملوان است، یادآور شد: اگر چه من سرمربی تیم هستم و تمام تمرکزم باید روی مسائل فنی باشد، اما باور کنید تا به امروز هر کمکی که برای حل مشکلات مالی باشگاه از دستم برآمده از انجام آن دریغ نکرده‌ام و از این به بعد هم همین‌طور خواهد بود. ان‌شاءالله به زودی دنیامالی از اندونزی برمی‌گردد، شاید با کمک او بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم. در اینجا جا دارد پست جدید دنیامالی در کنفدراسیون قایقرانی آسیا را به وی تبریک بگویم و برای او در این پست آرزوی موفقیت کنم.

سرمربی تیم ملوان در پایان با ابراز گلایه از تعطیلی مسابقات لیگ نیز خاطرنشان کرد: جدا از اینکه تعطیلات طولانی مدت به تیم‌های لیگ برتری ضربه می‌زند متأسفانه طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که ما یک روز قبل از مسابقه دو ملی‌پوش خود را در اختیار خواهیم داشت. در اردوی قبلی هم به همین شکل بود و بازیکنان ما را یک روز قبل از بازی در اختیارمان قرار دادند. در چنین شرایطی که آنها خسته هستند ما نمی‌توانیم از تمام توانایی دو مدافع ملی‌پوش‌مان در بازی با سایپا استفاده کنیم و از این بابت متضرر خواهیم شد، مخصوصاً اینکه تیم ملی از کشور گوام بر می‌گردد و حتماً بازیکنان ساعت‌ها در سفر خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
فرودگاه کازان و ملی پوشان والیبال خسته از سفر طولانی