ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سرمربی پرسپولیس فردا لیست می‌دهد


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.23 - 19:27

سرمربی پرسپولیس فردا لیست می‌دهد

تسنیم/ سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در محل تمرین تیمش با محمود خوردبین و برانکو جلساتی را برگزار کرد.
علی‌اکبر طاهری در اواخر تمرین نوبت عصر امروز (شنبه) پرسپولیس حضور پیدا کرد و بعد از تمرین جلسات جداگانه‌ای را با محمود خوردبین و برانکو ایوانکوویچ برگزار کرد که البته جلسه وی با سرمربی سرخپوشان طولانی بود.
طاهری در ابتدا در گفت‌وگو با خوردبین در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای دیدار ذوب‌آهن - پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، سؤالاتی پرسید تا متوجه شود کمیته انضباطی به چه دلیل باشگاه پرسپولیس را به خاطر اعتراض تماشاگرانش به داور در این دیدار مبلغ 10 میلیون تومان جریمه کرده است که سرپرست تیم پرسپولیس در این باره مدعی شد هواداران تیم ذوب‌آهن در دیدار مذکور خیلی بیشتر از پرسپولیسی‌ها به داور اعتراض کردند و در واقع آنها باید بیشتر جریمه می‌شدند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین در نشستی که با برانکو برگزار کرد از وی خواست برنامه‌های خود را برای نیم‌فصل به باشگاه ارائه دهد تا هر چه سریع‌تر برای اجرای آن اقدامات لازم را انجام دهند. قرار است برانکو با تنظیم برنامه‌های خود و همچنین ارائه لیست خریدش برای نیم‌فصل، فردا ساعت 15 به باشگاه پرسپولیس رفته و نشستی را با علی‌اکبر طاهری برگزار کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیسlعلی دایی سرمربی پرسپولیس شد؟!(فیلم)