ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



از این پس مورینیویی متفاوت را خواهید دید!


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 13:28

از این پس مورینیویی متفاوت را خواهید دید!

تسنیم/ سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی دیگر قصد ندارد همان رویکرد قبلی‌اش را در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها داشته باشد.
ژوزه مورینیو اعتراف کرد مجازات‌هایی که اتحادیه فوتبال انگلیس به تازگی برای او در نظر گرفته است، رویکردش را تغییر خواهد داد. مورینیو که به خاطر درگیری شدید لفظ با جاناتان موس، داور بازی اخیر چلسی و وستهام 40 هزار پوند جریمه نقدی و یک جلسه از حضور در ورزشگاه محل بازی تیمش محروم است، امروز (شنبه) نمی‌تواند آبی‌پوشان لندن را در سفر به خانه استوک‌سیتی در هفته دوازدهم لیگ برتر همراهی کند.
مورینیو در این خصوص به خبرنگاران گفت: من قبلاً هم از نشستن روی نیمکت تیمم محروم شده بودم، اما این بار مرا از حضور در ورزشگاه محروم کرده‌اند و در واقع جلوی کار کردنم را هم گرفته‌اند. این اتفاق نه تنها مرا بلکه همه چیز را عوض خواهد کرد. ابعاد مجازات من و محرومیت از حضور در ورزشگاه مسلماً همه چیز را تغییر خواهد داد. پاسخ من به سؤالات از این به بعد متفاوت خواهد بود، همین‌طور نحوه حضورم در بازی‌ها.
مورینیو ادعا کرد کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس میان و او سایر همتایانش تبعیض قائل می‌شود، چون اگر قرار به مجازات شدن بود، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول هم به خاطر حرکات و واکنش‌هایش در بازی اخیر قرمزپوشان مرسی‌ساید در خانه چلسی باید مجازات می‌شد.
آقای خاص ادامه داد: من چند روز پیش یک بازی داشتم که در آن 90 دقیقه در کنار تیمم ایستادم. مربی تیم حریف اما داشت مانند مایکل جردن بالا و پایین می‌پرید و هیچ اتفاقی نیفتاد. پس به نظر من همه چیزهایی که برایم رخ می‌دهد متفاوت است و من باید به این چیزها عادت کنم.
آیا مجازات اخیر کمیته انضباطی برای مورینیو، او را به فکر ترک چلسی و پایان دوران مربیگری‌اش در لیگ برتر خواهد انداخت. او در پاسخ به این سؤال هم تأکید داشت: نمی‌دانم. در‌ آینده ما مربیان زیادی خواهیم داشت که از حضور در ورزشگاه‌ها محروم می‌شوند، چون چنین مجازاتی باید مرتبط با یک حرکت بسیار بسیار جدی از حیث سطح خشونت و تنش باشد، واژگانی که من نمی‌خواهم از آنها استفاده کنم.
مورینیو در توصیف مجازاتی که برای او در نظر گرفته شده است هم اظهارنظر جالی انجام داد و گفت: به نظرم شرایطم خیلی شبیه کسی است که می‌خواهد به سینما برود و به او اجازه ورود نمی‌دهند. شاید هم مثل کسی شده‌ام که به بازار می‌رود تا برای خودش یک جفت کفش بخرد، اما یکی به او می‌گوید که اجازه ندارد وارد فروشگاه شود. شاید زمانی که تیم دارد (برابر استوک‌سیتی) بازی می‌کند من هم یک فیلم تماشا کنم. می‌دانم اگر با پسرم به ورزشگاه بروم یکی می‌گفت، آهای پسر تو می‌توانی وارد شوی، اما پدرت باید به خانه‌ برگردد. استادیوم محل کار من است و آنها دارند جلو کار کردن مرا می‌گیرند. حتی اگر بلیت بازی را هم می‌خریدم آنها اجازه نمی‌دادند وارد ورزشگاه شوم.
تیم فوتبال چلسی امشب از ساعت 21 به وقت تهران میهمان استوک‌سیتی است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آنچه در قسمت 6 شهرزاد 3 خواهید دید