ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی: هیات‌مدیره الان حمایت نکند، چه زمانی‌ می‌خواهد حمایت کند؟/ابراهیمی را با 5 بازیکن هم عوض نمی‌کنم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد اینکه چرا بعد از خروج از وزارت ورزش عصبانی بود و با خبرنگاران مصاحبه نکرد، گفت: اگر می‌ایستادم من را به حاشیه می‌بردید. خیر عصبانی نبودم و هیچ مسئله خاصی نبود.

وی در مورد عملکرد استقلال در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا تیم را تقویت کنیم. سه هافبک به باشگاه معرفی کردم که دو نفر از آنها را می‌خواهیم. البته از کسی اسم نمی‌برم. تیم ما خوب است و فقط دو هافبک می‌خواهیم.

مظلومی در مورد اینکه آیا مهاجم هم جذب می‌کند، عنوان کرد: خیر مهاجم نمی‌خواهیم. ما باید خط میانی را تقویت کنیم. امیدوارم باشگاه بتواند با گزینه‌هایی که در حال مذاکره است به توافق برسد. بهرام افشارزاده و سایر مسئولان شب و روز تلاش می‌کنند تا بازیکن بگیرند. ما به دنبال جذب پلی‌میکر هستیم و ابتدا گزینه‌های داخلی را بررسی می‌کنیم. اگر موفق به جذب بازیکن ایرانی نشدیم، سراغ گزینه خارجی می‌رویم که این گزینه‌ها هم ابتدا از سوی هیأت مدیره و مدیرعامل باید تائید شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا حساسیت روی جذب بازیکن خارجی بالا رفته است، خاطرنشان کرد: به هر حال مدیریت هم باید آنها را تائید کند. باشگاه روی مسئله جذب بازیکن خارجی یک مقدار حساس شده است و اتفاقا این مسئله هم باعث شده که همه روی این موضوع دقت نظر بیشتری داشته باشند. به هرحال ما نیاز به جذب هافبک داریم. حالا چه داخلی باشد چه خارجی.

مظلومی در رابطه با اینکه گفته می‌شود با مسعود معینی در جلسه هیأت مدیره جر و بحث کرده و معینی به او اعلام کرده باید بازیکن لیگ یکی بگیرد،‌گفت: نه جر و بحثی نداریم و باشگاه از ما حمایت می‌کند. اگر باشگاه الان از تیم حمایت نکند چه زمانی باید این کار را انجام دهند. تیم اکنون صدرنشین است و در جام حذفی هم به فینال رفته است. هیأت مدیره و معینی همیشه از ما حمایت می‌کنند و از او مشورت می‌گیریم. آنها می‌گویند می‌توانیم یک بازیکن لیگ یکی بگیریم اما اکنون زمان این کار نیست که ما بخواهیم یک بازیکن گمنام جذب کنیم و او را به فوتبال معرفی کنیم. این کارها برای ابتدای فصل است. باز هم می‌گویم ما نیاز به جذب پلی‌میکر داریم.

وی در مورد  اینکه آیا به دنبال جذب دفاع است، تصریح کرد: صحبت‌هایی شده که شاید یکی دو بازیکن از ما جدا شوند. باید این مسئله بررسی شود. این درخواست شده ما این مسئله را به بازیکنان واگذارکردیم اگر کسی جدا شود جایگزین خواهیم گرفت. امسال مگویان و حنیف خوب بودند و هر وقتی هم از حاج محمدی استفاده کردیم او عملکرد خوبی داشته است.

مظلومی در مورد اینکه پروپیچ خواهان جدایی است، گفت: هیچ وقت بازیکن را به زور نگه نمی‌داریم. آیا شما خبر داشتید که سجاد شهباززاده از ترکیه پیشنهاد دارد؟ من با این بازیکن صحبت کردم و قرار شد که نیم‌فصل دیگر هم به ما کمک کند. او بسیار متعصب و دوست‌داشتنی است و قبول کرد 6 ماه دیگر هم به ما کمک کند. پروپیچ و هیچ بازیکن دیگری قرار نیست از ما جدا شوند. تیم خونه به خونه هم خرسندنیا را می‌خواهد اما اگر ما هافبک وسط جذب کنیم اجازه جدایی به این بازیکن را می‌دهیم.

وی در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: از بازیکنان خارجی تعریف زیاد کرده‌اند اما من باید آنها را ببینم. با افشارزاده هم صحبت کردم.

مظلومی در مورد اینکه از استقلال خواسته‌اند ابراهیمی را با شجاعیان مبادله کنند، گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی خواسته باشند اما بدانید امید ابراهیمی را با 5 بازیکن عوض نمی‌کنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه ظاهرا هیأت مدیره نگاه قهرمانی به استقلال ندارد، گفت: هیأت مدیره از خدایش است که استقلال قهرمان شود. تمام تلاشش را می‌کند تا تیم قهرمان شود. نجف‌نژاد و سایر اعضای هیأت مدیره به من قول دادند برای جذب بازیکن هر کمکی که از دست شان برآید، انجام دهند. بودجه‌ای هم برای جذب بازیکن کنار گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: من برنامه سه ساله به باشگاه داده‌ام و گفتم که جوانگرایی می‌کنیم و سه سال فرصت نیاز داریم. در سال اول و دوم به دنبال کسب سهمیه خواهیم بود زیرا دو سال است که سهمیه آسیایی نگرفته‌ایم و در سال سوم برای هر دو جام خیز برمی‌داریم و به دنبال قهرمانی در آسیا هم خواهیم بود. جوانگرایی تبعات دارد. ما یکسری جوان هم پشت خط داریم. وقتی نورافکن 18 ساله را در زمین می‌گذاریم معنایش این است که به جوان‌ها فرصت می‌دهیم.

مظلومی با اشاره به میدان دادن به جوانان گفت: من بی‌نظمی از سوی جوان را نمی‌توانم ببینم. رمضانی مصاحبه‌ای کرد که خوب نبود. همچنین او بدون اجازه من کار درمانش را در فیزیوتراپی رها کرد و به شهرستان رفت. به همین دلیل او را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کردم. اینگونه نیست که برخی گفته‌اند می‌خواهم او را کنار بگذارم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شما صحبت از جوانگرایی می‌کنید اما در فهرست نیم‌فصل به دنبال ستاره‌هایی همچون بختیار رحمانی و آرش افشین بوده‌اید، گفت: آرش افشین در لیست ما نبود ما مومنی را گرفتیم. من صحبت‌هایم را خیلی ساده بیان می‌کردم و حرفم را ساده می‌زنم.

مظلومی در مورد اینکه چطور توقع داشتید باشگاه ذوب‌آهن حسن‌زاده را به شما بدهد، گفت: حسن‌زاده آن زمان که ما او را می‌خواستیم بازی نمی‌کرد و ذخیره بود. این اواخر در ترکیب ذوب‌آهن بازی می‌کند.

وی در مورد اینکه اگر نفرات مورد نظرتان جذب نشود نمی‌گویید به این خاطر قهرمان نشدید، گفت: من قول قهرمانی نداده‌ام و تلاش می‌کنم که صدرنشینی را حفظ کنیم.

مظلومی در مورد اینکه آیا در نیم‌فصل درست است که بازیکن خارجی جذب کنید، گفت: سه چهار هفته زمان داریم. به همین دلیل می‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم تا یکشنبه و دوشنبه برای جذب بازیکن ایرانی صبر می‌کنیم اگر نشد به سمت جذب بازیکن خارجی می‌رویم.

وی در مورد اینکه خواهان تیموریان است یا نه، گفت: او بازیکن بزرگی است اما در پست او نیاز به بازیکن نداریم و در پست‌های دیگر نیاز به بازیکن داریم.

سرمربی استقلال در مورد محرومیت یک جلسه‌ای حنیف عمران‌زاده گفت: به کمیته انضباطی و حسن‌زاده احترام می‌گذارم اما یک بازیکن چقدر باید فحش بخورد. او 90 دقیقه خودش را کنترل کرد در حالی که 90 دقیقه فحش خورد اما توانست خودش را به خوبی در زمین نگه دارد.

مظلومی افزود: قطعا گزارش نماینده فدراسیون هم به فدراسیون ارسال می‌شود. هواداران ملوان هواداران خوبی هستند و این باشگاه یک باشگاه قدیمی با قدمت و فرهنگی است. از چنین رفتارهایی تعجب کردم چون حنیف عمران‌زاده حرکت خاصی نکرد. فقط روی توپ خوابید.

وی در مورد اینکه محرومیتش به خاطر مصاحبه بعد از بازی بود، گفت:‌ باید برنامه‌ای بچینم که بازیکنان بعد از بازی مصاحبه نکنند چون اکنون یک بازیکن را به خاطر یک مصاحبه از دست دادم. 90 دقیقه بازیکن در زمین فحش خورده است. از کمیته انضباطی می‌خواهم که با نظر مثبت‌تر به پرونده عمران‌زاده نگاه کند.

مظلومی در مورد مرخصی مجید صالح گفت: او یک مرخصی 16 روزه گرفته است.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/UF27Q0


ویدیو مرتبط :
اسد:اگر اروپا نگران پناهجویان است از تروریسم حمایت نکند