سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیش بینی قیمت ٤٠ دلاری نفت در سال ٢٠١٦ توسط کارشناسان


پیش بینی قیمت ٤٠ دلاری نفت در سال ٢٠١٦ توسط کارشناسانشانا/ نظرسنجی از کارشناسان نشان می دهد که امسال، میانگین قیمت نفت خام به ٤٠ دلار برای هر بشکه می رسد.

به گزارش رویترز، نظرسنجی این خبرگزاری نشان می دهد که میانگین قیمت نفت در سال جاری میلادی تنها ٤٠ دلار برای هر بشکه خواهد بود زیرا ضعف تقاضا و توافق لرزان تولیدکنندگان برای افزایش ندادن عرضه تأثیری قابل توجه بر وضعیت کنونی بازار نخواهد داشت.

طبق نظرسنجی یاد شده که ٣٠ اقتصاددان و کارشناس در آن مشارکت داشته اند، در سال جاری میلادی میانگین قیمت شاخص نفت خام برنت ٤٠ دلار و ١٠ سنت خواهد بود که دو دلار و ٤٠ سنت نسبت به نظرسنجی ماه گذشته کمتر است.

میانگین قیمت شاخص نفت خام برنت در سال ٢٠١٥ میلادی ٥٤ دلار بود و در دو ماه نخست سال جاری میلادی نیز میانگین قیمت این شاخص به ٣٢ دلار و ٥٧ سنت رسید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: شانا


ویدیو مرتبط :
وزیر اقتصاد و دارایی پیش بینی قیمت نفت برای سال آینده را