از افتتاحیه‌ای برای «ناهید» تا چند خبر کوتاه دیگر


نمایش افتتاحیه فیلم سینمایی «ناهید» به کارگردانی «آیدا پناهنده» و به تهیه‌کنندگی «بیژن امکانیان» با حضور بازیگران و عوامل اصلی این فیلم، در پردیس سینمایی کوروش تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، نمایش افتتاحیه فیلم سینمایی «ناهید» به نویسندگی و کارگردانی «آیداپناهنده» و با حضور «بیژن امکانیان» تهیه‌کننده این فیلم، تعدادی از بازیگران آن از جمله؛ «ساره بیات»، «پژمان بازغی» و «نوید محمدزاده»، «پیمان سنماری» مدیر پخش مؤسسه «رسانه نیکان فیلم» و همچنین تعدادی از بازیگران و هنرمندان سینما و موسیقی ایران در ساعت 8 چهارشنبه شب 27 آبان‌ماه جاری، همزمان با اکران این فیلم در سینماهای سراسر کشور، در سالن اصلی پردیس سینمایی کوروش در تهران برگزار شد.

در این مراسم افتتاحیه که کارگردان به دلیل سفر حضور نداشت،تعدادی از هنرمندان سینما و موسیقی کشور از جمله؛ نظام‌الدین کیایی، همایون ارشادی، ابوالحسن داوودی، حبیب اسماعیلی، فاطمه گودرزی، میترا حجار، نازنین بیاتی، رضا یزدانی، سینا حجازی، علی اوجی، منصور لشکری قوچانی، بیتا منصوری، شهریار اسدی، الهام کردا، بهرنگ علوی، جمشید محمودی، نوید محمودی،راما قویدل و ... حضور داشتند.

در ابتدای این اکران ویژه، بازیگران و عوامل اصلی فیلم سینمایی «ناهید» و همچنین تعدادی از هنرمندان حاضر در این مراسم، در برابر دوربین عکاسان رسانه‌های گروهی کشور قرار گرفتند و در ادامه، بر روی پوسترهای این فیلم که توسط «پیام سنماری» طراحی شده است؛ به یادگار جملاتی نوشتند و آن را امضا کردند.

اکران سراسری فیلم سینمایی «ناهید» از روز چهارشنبه 27 آبان‌ماه جاری توسط مؤسسه «رسانه نیکان فیلم» در گروه پردیس سینمایی کوروش در تهران و نیز سینماهای سراسر کشور آغاز شد و مردم برای دیدن این فیلم و خرید آنلاین بلیط و رزروآن می‌توانند به سایت «سینما تیکت» به آدرس اینترنتی www.cinematicket.org مراجعه کنند.

اجرای نمایش «مهره پنجم » در تالار محراب

نمایش «مهره پنجم » نوشته مریم رها به کارگردانی محمد رضا حیدری و تهیه کنندگی امیر حسین عالی در سالن اصلی تالار محراب روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «مهره پنجم» پانزدهمین اثر نمایشی محمد رضا حیدری است که از 1 آذرماه هر شب ساعت 19 در سالن اصلی تالار محراب به اجرا در می‌آید.

این نمایش یک کمدی سیاه است که داستان قتل سفیر یک کشور دوست را روایت می کند و در پی آن اتفاقاتی شکل می گیرد که ......

در این اثر نمایشی علی هی ها وند، مسعود اسفندیاری، محبوبه تفضلی، مرجان بهرامی، داوود سلیمانی، مهدیه جلم بادانی، محمد برزویی، و محمدرضا حیدری به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین بهنام رحیمی موسیقی، نعیمانی طراح گریم ،ثمین سالک ،سمیه فراهانی اجرای گریم ،مائده ندیمی دستیار کارگردان و برنامه ریز ،ساقی اسلامی منشی صحنه ،پریسا امینی مدیر صحنه ،محمد رضا حیدری طراح دکور ،علی کجباف نور ،مائده طباطبایی مشاور طراح صحنه ،سینا عدلی عکاس از دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش «مهره پنجم » از 1 تا 18 آذر ماه درسالن اصلی تالار محراب واقع در خیابان ولیعصر خیابان امام خمینی (چهارراه سپه)میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش خواهد بود.

هما شیرازی نمایش «گودبرداری» را روی صحنه برد

هما شیرازی نمایش «گودبرداری» را به نویسندگی سید رضا خاتمی در تماشاخانه تازه‌تاسیس پندار روی صحنه برد.

نمایش «گودبرداری» به نویسندگی سید رضا خاتمی و کارگردانی هما شیرازی در تماشاخانه تازه‌تاسیس پندار روی صحنه رفت. این نمایش کاری از گروه تئاتر چروک است.

در نمایش «گودبرداری»، نگین فراهانی، سوده فارانی،امیرحسین عربی و معراج همتی ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش در بخش صحنه‌ای چهارمین جشنواره تئاتر شهر عنوان نمایشنامه برگزیده را کسب کرده و در بخش‌های کارگردانی و بازیگری زن تقدیر شده است.

در خلاصه داستان «گودبرداری» آمده:«زن منتظر کوچک‌شدن تلویزیون است. بی‌خبر از این‌که مرد مدت‌هاست فهمیده تلویزیون‌شان کوچک شده و ... سالادهایی که یک‌باره تصمیم به سالادنشدن می‌گیرند».

نمایش «گودبرداری» تا 6 آذرماه هر روز ساعت 18:30 اجرا می‌شود. مدت‌زمان این نمایش پنجاه دقیقه و بهای بلیت آن، پنج هزار تومان است.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش گودبرداری می‌توانند تا ششم آذرماه به نشانی خیابان ویلا(استاد نجات‌اللهی)، پس از خیابان شهید فلاح‌پور، جنب رستوران‌ویلا، پلاک 69، تماشاخانه پندار مراجعه بکنند.

همچنین شماره تماس 09374069982 برای رزرو بلیت در اختیار مخاطبان است.

پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری میزبان جشنواره فیلم مستقل خورشید شد

پنجمین دوره این جشنواره امسال با همکاری پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری و در محل این پژوهشکده برگزار می شود.

بر اساس توافق صورت گرفته بین جشنواره فیلم مستقل خورشید و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری سالن همایش‌های این پژوهشکده در مدت برگزاری جشنواره خورشید محل نمایش و نقد و بررسی فیلم های راه یافته، برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی و مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره خورشید خواهد بود.

طبق هماهنگی‌های انجام شده، امکان حضور کلیه علاقه مندان و مخاطبان در جلسات نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های این جشنواره برنامه ریزی شده است.

مجموعه پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری بعنوان یکی از بناهای ثبت شده در فهرست آثار ملی و میراث فرهنگی کشور با 1500 مترمربع مساحت و 700 متر زیربنا، در خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین جنوبی و چهار راه ولیعصر، نبش خیابان شهید مظفر جنوبی، شماره 1176 واقع شده است و در گروه های تخصصی پژوهش مدیریت فرهنگی، پژوهش هنر، جامعه شناسی فرهنگی، معماری و منظر شهری و نیز در زمینه دوره های تخصصی فعالیتهای هنری مشغول فعالیت می باشد.

«پنجمین جشنواره فیلم مستقل خورشید» بعنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربی در کشور به همت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل و دبیری مهدی یارمحمدی، دی ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
خبر افتتاحیه جشنواره عمار سبزوار در شبکه 4 سیما