ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فرهاد مجیدی و مسیری که محبوبیتش را دچار چالش می کند


ورزش > لیگ برتر - فرهاد مجیدی همچنان هر از گاهی تصاویری از حضور در کلاس هایمربیگری منتشر می کند اما اتفاقی در فوتبالش نمی افتد.

آریا صالحی-خبرگزاری خبرآنلاین:فرهاد مجیدی در اولین تصویر سال نوی خود از حضور در کلاس مربیگری در اسپانیا خبر داد. این اما اولین بار نبود که فرهاد داشت کلاسی جدید را رو می کرد. او بارها در این مدت ، به دوره های مختلف آموزش مربیگری سرک کشیده و هر بار این رویا را در دل هواداران آبی دوست ایجاد کرده که او دارد می آید. این کلاس ها اما هنوز هیچ کدام شان به فرجامی مشخص نرسیدند. او دوره های مختلفی را تست می کند. از همایش های کوتاه چند روزه تا ثبت نام در عالی ترین دوره مربیگری بریتانیا اما هیچ کدام شان هنوز او را به مدرک مربیگری مشخصی نرسانده اند. آیا او می تواند مربی فردای استقلال باشد؟

او بی شک بیشترین هوادار را این روزها میان استقلالی ها دارد اما این همه هوادار قرار است او را مربی مقتدری برای آبی ها کند ؟ ابتدای فصل قبل بود که مشاورانش می گفتند فرهاد برنامه ای سه سال برای آغاز مربیگری دارد. حالا یکسال از آن 3 سال سپری شده و او همچنان تحولی ایجاد نکرده. در این یک سال جلسه ای نرفته ، دوره ای را به پایان نرسانده و کار مربیگری را استارت نزده است.

فرهاد با این پتانسیل هواداری شاید بیش از همه ، یک گیر با شخص خودش دارد. اینکه هنوز تصمیم نگرفته برای آینده فوتبالش می خواهد مدیر باشد ، مربی یا تنها یک هوادار . پرسشی که او را بین زندگی پر از آرامش و محبوبیت و رفاهش با چالش اسطوره بودن در تضاد قرار می دهد. مسیری که امروز می رود حتی اگر به نیمکت استقلال ختم شود هم برایش می تواند فاجعه آمیز باشد. البته مجیدی نشان داده این قدر هوش ذاتی اش بالاست که بدون مربیگری و بدون بودن در عرصه با 4 تا دانه عکس و 4 بار می آیم ، نمی آیم ، خودش را در اوج محبوبیت نگه دارد اما این هیجان تا چند سال اول برایش می ماند و بعد اسیر فراموشی می شود. فرهاد البته این را هم بهتر از همه می داند. باید دید او با این همه تیزهوشی ، آیا مسیری را می رود که او را محبوب ترین آبی نگه دارد؟ بخصوص حالا که تیم دارد کاپیتانی را تجربه می کند که به سرعت به سوی محبوبیتی بی نظیر پیش می رود؛مهدی رحمتی!

4141


ویدیو مرتبط :
دعوت شدن فرهاد مجیدی به چالش سطل اب یخ توسط مهدی مهدوی