سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان ایلام روز یکشنبه تعطیل است


مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان ایلام روز یکشنبه تعطیل استایرنا/ ستاد مدیریت بحران استان ایلام اعلام کرد: با توجه به آلودگی هوا و افزایش میزان آلاینده ها، همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام فردا یکشنبه تعطیل است.

کمیته اضطرا ر مواقع آلودگی هوای استان ایلام شامگاه شنبه تشکیل جلسه داد و براساس تصمیم این کمیته روز یکشنبه دوم اسفند فعالیت ادارات و نهادها نیز با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.
همچنین براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای ایلام، دستگاه های امدادی و خدماتی باز هستند ضمن اینکه آن دسته از دانش آموزانی که المپیاد سلول های بنیادی که سراسری است، دارند باید راس ساعت تعیین شده برای برگزاری امتحان حضور پیدا کنند.
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: به علت ورود توده گرد و غبار از سمت بیایان های عراق هم اکنون وضعیت نقاط مختلف این استان در حالت هشدار قرار دارد.
علی طاهر سارایی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های پایش لحظه ای از ایستگاه های سنجش غبار استان، میزان ریزگرد در شهرستان مهران یک هزار و 775 میکروگرم بر متر مکعب گزارش شده است.
وی ادامه داد: میزان غلظت ریزگردها در شهرستان ایلام 420، شهرستان آبدانان 329 و در شهرستان ایوان نیز یک هزار و 100 میکرو گرم بر متر مکعب است و این روند در حال افزایش است.
هوای ایلام از ابتدای سال جاری تاکنون (11 ماه) 64 روز آلوده و ناسالم بالاتر از حد مجاز و استاندارد بوده که این میزان سال گذشته تنها 39 روز بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
معرفی مراسم رایگان و صلواتی یک روز خوب برای مدارس و مراکز ..