ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عذرخواهی رسمی لوکا مودریچ از مردم اسلوونی


عذرخواهی رسمی لوکا مودریچ از مردم اسلوونیورزش 3/ لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، در جریان بازی رو چهارشنبه گذشته برابر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، توهین رکیکی نثار داور اسلوونیایی بازی کرده بود.
مودریچ که به بازیکنی متین و آرام در زمین معروف است، در یک صحنه که داور اهل اسلوونی بازی "اسکومینا"، تصمیمی بر خلاف نظر وی اتخاذ کرد، کنترل خود را از دست داده و توهینی رکیک به زبان کروات نثار داور کرد. این اتفاق بازتاب گسترده ای در کشور اسلوونی داشت و باعث شد تا در شبکه های اجتماعی، مردم این کشور 2 میلیون نفری واکنش های تندی علیه مودریچ نشان بدهند.
مودریچ به همین دلیل امروز با انتشار متنی در صفحه اجتمالی خود از تمام مردم اسلوونی عذرخواهی کرد:" در درجه اول باید از داور بازی "دامیر اسکومینا"، عذرخواهی کنم و سپس از همه مردم دنیا به خصوص از مردم اسلوونی و همه آنهایی که بخاطر عبارت بی ادبانه ای که بکار بردم احساس کردند که به آنها توهین شده است."

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
لوکا مودریچ