سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هاموند خبر داد: شروع صدور ویزا در سفارت انگلیس در تهران در کم‌تر از یک ماه


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، چند ماه پس از بازگشایی سفارت انگلیس در تهران و اعزام کاردار به ساختمان پلاک 198 خیابان فردوسی، وزیر خارجه این کشور از شروع قریب الوقوع کار اداره کنسولی سفارتخانه و بررسی درخواست صدور ویزای ایرانیان در داخل خاک کشور خودشان خبر داد.

بر اساس گزارش بی‌بی‌سی، «فیلیپ هاموند» وزیر خارجه انگلیس در دیدار با «محمدجواد ظریف» همتای ایرانی خود که در میانه سفری چند روزه به انگلیس، در لندن به سر می‌برد، این مطلب را با خبرنگاران در میان گذاشته و گفته که کار بررسی مدارک برای صدور ویزا در بخش کنسولی سفارت انگلیس در تهران، «در کم‌تر از یک ماه دیگر» آغاز خواهد شد.

در حال حاضر ایرانیان متقاضی سفر به جزیره، پس از پرداخت الکترونیکی مبلغی سنگین، وقت مصاحبه در سفارت انگلیس در یکی از کشورهای همسایه دریافت می‌کنند و باید در صورت عدم نقص در مدارک، تا یک ماه در کشور مزبور منتظر دریافت پیامک سفارت بمانند تا جواب مثبت یا منفی را از مسئولان بخش کنسولی بشنوند.

در صورت نقص مدارک، همه مبالغ پرداختی به نفع دولت انگلیس ضبط می‌شود و ایرانی متقاضی سفر باید مجدداً در سامانه آژانس مرزی انگلیس ثبت‌نام و چند صد پوند را مجدداً پرداخت کنند.

انتهای پیام/ع

عـــضــویـــت در خــــبـــرنـــامــه ایــــران در جـــهــان

http://fna.ir/J17T25


ویدیو مرتبط :
بازگشایی سفارت انگلیس در تهران