سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بررسی ظرفیت‌های خالی دلیل تأخیر اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون آموزش و پرورش است


محمدحسن سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص پرسشی پیرامون دلیل تاخیر اعلام نتایج مصاحبه با پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش که قرار بود تا 12 آذر ماه به سازمان سنجش ارسال شود، اظهار داشت: ظرفیت‌هایی خالی مانده بود که در حال بررسی آن هستیم و دلیل تاخیر در ارسال نتایج مصاحبه‌ها این موضوع است.

وی همچنین در خصوص هزینه‌‌های برگزاری دوره یک ساله آموزشی که مقرر شده است برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شود، گفت:  برآورد کل هزینه‌ها را دانشگاه فرهنگیان اعلام کرده است اما هنوز تصمیمی برای میزان پرداختی پذیرفته شدگان گرفته نشده است.

سلیمی جهرمی در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص آخرین وضعیت پیگیری استخدام 800 نفر در مدارس استثنایی، اظهار داشت: مسئولان سازمان آموزش و پرورش استثنایی درخواستی به سازمان مدیریت و برنامه ارسال کرده‌اند و هنوز جوابی از این سازمان دریافت نشده است.

به گزارش فارس، مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری که در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد، با بیان اینکه حدود 800 فرهنگی آموزش و پرورش استثنایی در آستانه بازنشستگی هستند، اظهار داشت: در آموزش و پرورش استثنایی با کمبود نیرو مواجه خواهیم شد به همین دلیل با هماهنگی وزیر آموزش و پرورش، نامه‌ای ارسال کردیم تا بتوانیم مجوز ویژه برای 800 ردیف استخدامی دریافت کنیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TTZKJ8


ویدیو مرتبط :
نتایج تکمیل ظرفیت مقطع دکترای تخصصی دی ماه اعلام میشود