سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون شهردار تهران: معتادان متجاهر دستگیر شده 6 تا 9 ماه در کمپ‌ نگهداری می‌شوند


فارس/ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، با اشاره به نگهداری معتادان متجاهر بازداشت شده در سطح شهر تهران برای 6 تا 9 ماه در کمپ‌ها برای ترک اعتیاد گفت: کارتن‌خواب‌هایی که معتاد نیستند در مراکز حرفه‌آموزی مهارت کسب می‌کنند.

حجت‌الاسلام امرودی همزمان با اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در بین خبرنگاران گفت: در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر تهران موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان تهرانی و مسئولان آن مطرح شد.

وی ادامه داد: کمیته‌ای با عنوان قرارگاه مرکزی جمع‌آوری معتادان متجاهر تشکیل شده است که شهرداری، استانداری، وزارت بهداشت، قوه قضائیه، ستاد مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی، شهرداری تهران و پلیس پایتخت در آن حضور دارند تا به موضوع معتادان متجاهر سامان داده شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: در این قرارگاه قوه قضائیه بر فعالیت‌های اعضا نظارت می‌کند

وی ادامه داد: از قبل برای این طرح برنامه‌ریزی شده بود و شما اکنون شاهد اجرای آن توسط شهرداری با حمایت نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر هستید.

امرودی گفت: این افراد 6 تا 9 ماه در کمپ‌ها نگهداری می‌‌شوند تا اعتیاد را ترک کنند و سپس به مدت یک سال تحت حمایت و رصد واحد مشاوره قرار می‌‌گیرند تا بار دیگر به مواد مخدر آلوده نشوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به انتقال این افراد به مرکز ترک اعتیاد شفق گفت: برخی از افراد دستگیر شده معتاد نبودند و برای آموزش مهارت حرفه‌ای به مرکز بهاران منتقل شدند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
کنترل ترافیک تهران با راه حل معاون حمل و نقل شهردار تهران