سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اهدای عضو در گرمسار به چهار نفر زندگی دوباره بخشید


فاطمه مقدس روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت : اعضای بدن زنده یاد اصغر رمضانی صفدری، ساک منطقه ایوانکی شهرستان گرمسار که در اثر سانحه تصادف جاده ای دچار آسیب مغزی و به دنبال آن مرگ مغزی شده بود، در اقدامی خداپسندانه، با رضایت خانواده اش به چهار بیمار نیازمند اهدا شد.
وی اظهار داشت : زنده یاد رمضانی صفدری، در اثر سانحه تصادف جاده ای دچار مرگ مغزی و در بخش آی. سی. یو جراحی مرکز آموزشی درمانی پژوهشی کوثر بستری شده بود.
مسئول مرکز فراهم آوری و شناسایی اعضای پیوندی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان افزود : پس از تایید مرگ مغزی آن مرحوم توسط پزشکان و با تلاش تیم کوردیناتوری این مرکز و با اعلام رضایت خانواده، پیکر زنده یاد رمضانی صفدری عصر روز دوشنبه به تهران اعزام و اعضای بدن وی شامل دو کلیه، قلب و کبد، به چهار بیمار اهدا شد.
6103/6024

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
با اهداء عضو حتی پس از مرگ زندگی می بخشید