سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اهدای 10 دستگاه دیالیز به بزرگترین بیمارستان کشور


به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، سیّد رضا نیری در حاشیه راه‌اندازی و آغاز به کار دستگاه‌های دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) که با حضور علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و اعضا و هیت مدیره مجمع خیرین سلامت تهران و معاونین مجمع خیرین سلامت کشور برگزار شد، اظهار داشت: با مساعدت خیرین و تلاش مجمع خیرین سلامت کشور و دانشگاه علوم پزشکی تهران 10 دستگاه دیالیز توسط خیرین سلامت به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران اهدا شد.

وی افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) تهران یکی از مراکز درمانی بزرگ و مورد اعتماد بیماران کشور است که بیماران زیادی از اقصی نقاط کشور برای پیگیری مشکلات درمانی خود به این مرکز مراجعه می‌کنند.

مشاور وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه بودجه‌های بیمارستانی کفاف همه هزینه‌های این مرکز را نمی‌دهد، بیان کرد: لازم است که خیرین سلامت برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان امام خمینی (ره) پیشقدم شوند.

نیری با اشاره به اینکه بیماران زیادی می‌توانند از خدمات این دستگاه‌های اهدایی استفاده کنند،گفت: ارزش ریالی این 10 دستگاه دیالیز 540 میلیون تومان است.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت با بیان اینکه خیرین سلامت اقدامات مناسبی در راستای کمک به حوزه بهداشت و درمان انجام دادند، عنوان کرد: مجمع خیرین سلامت در کنار دانشگاه علوم پزشکی و نیاز سنجی بخش بهداشت و درمان کمک‌های خیرین را برای این امر مهم هدایت می‌کند.

وی با تشکر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران و مجمع خیرین سلامت تهران گفت: این اقدامات در حوزه بهداشت و درمان به طور قطع آثار و برکات فراوان دنیوی و اخروی برای خیرین دارد.

به گزارش مجمع خیرین سلامت کشور، نیری - مشاور وزیر بهداشت در پایان این مراسم با حضور در بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) با بیماران این بخش گفت‌وگو کرد و در جریان روند درمانی و مشکلات این بیماران قرار گرفت و برای آنها از درگاه خداوند متعال طلب خیر و شفای عاجل کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دستگاه دیالیز خون