ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فرار پاس از قعر جدول در روز پیروزی پیکان و فجرسپاسی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال امروز (پنجشنبه) با برگزار 9 دیدار به پایان رسید و البته یک بازی نیز لغو شد.

در مهمترین دیدار امروز داماش گیلان در روزی که علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی آلکمار هلند نیز در ورزشگاه عضدی حضور داشت، مقابل میهمان خود پیکان شکست خورد.

امروز همچنین تیم‌ فجرسپاسی با یک گل خونه به خونه را شکست داد تا رقابت در صدر جدول بین تیم‌های پیکان و فجر ادامه داشته باشد.

امروز قرار بود یک دیدار در تبریز بین تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و آلومینیوم هرمزگان برگزار شود که این مسابقه به دلیل حضور نیافتن تیم میهمان لغو شد.

نتایج کامل هفته بیستم به شرح زیر است:

داماش گیلان یک - پیکان 2

گیتی پسند صفر - مس کرمان یک

ماشین‌سازی‌تبریز - آلومینیوم هرمزگان (لغو شد)

فجر سپاسی یک - خونه به خونه صفر

نساجی مازندران یک - فولاد یزد صفر

مس رفسنجان یک - گل گهرسیرجان 2

شهرداری اردبیل یک - پاس 2

پارسه تهران یک - خیبر خرم‌آباد یک

نفت‌ مسجد سلیمان 3 - آلومینیوم اراک 2

ایران جوان بوشهر 2 - نفت آبادان صفر

به گزارش تسنیم، تیم‌های پیکان و فجرسپاسی شیراز با 41 و 40 امتیاز اول و دوم هستند و مس کرمان با 36 امتیاز سوم است. در انتهای جدول نیز پاس، فولاد یزد، آلومینیوم و پارسه در رده‌های هفدهم تا بیستم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پیکان قزوین و فجرسپاسی