سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ثبت نام لاریجانی و معاون اول کابینه احمدی‌نژاد برای نمایندگی مجلس


در ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم رییس مجاس شورای اسلامی و دو نفر از وزرای دولت احمدی‌نژاد برای نمایندگی دوره بعدی مجلس ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اولین ساعت ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات مجلس دهم نام نویسی کرد و گفت: از طرف آقای احمدی نژاد شرکت نمی کنم، ایشان هم اعلام کرده اند که در انتخابات هیچ گونه فعالیت و پشتیبانی از کسی نخواهند داشت. من یک اصولگرا هستم و طبیعی است اگر اصولگرایان من را در لیستی قرار دهند استقبال می کنم.

همچنین یحیی آل اسحاق رییس سابق اتاق بازرگانی تهران واشرف بروجردی معاون وزیر کشور پیشین با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

فاطمه آلیا و زهره طبیب زاده نیز با حضور در فرمانداری تهران برای کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام و عنوان کردند:به ائتلاف اصولگرایان متعهد هستیم و اگر نام‌مان در لیست اصولگرایان نباشد به صورت مستقل در انتخابات شرکت نخواهیم کرد.

فاطمه آلیا همچنین گفت: شورای داوری اصولگرایان تشکیل شده و از این به بعد به دنبال تعیین مصادیق خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد: اصولگرایان تصمیم دارند تحت رهبری آیات یزدی، موحدی و مصباح حرکت کنند.

لاله افتخاری و وحید احمدی وعلی کائیدی، فاطمه رهبر و امید کریمیان از نمایندگان فعلی مجلس همچنین حسین نقاشی فعال سیاسی اصلاح طلب نیز صبح پنج‌شنبه همزمان با اولین ساعات ثبت نام انتخابات مجلس دهم با حضور در وزارت کشور جهت کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کردند.

مرضیه وحید دستجردی از وزرای دولت احمدی‌نژاد نیز صبح پنج شنبه مراحل ثبت نام خود جهت کاندیداتوری مجلس دهم را تکمیل کرد.

الیاس نادران از نمایندگان فعلی مجلس نیز با حضور در فرمانداری تهران برای مجلس دهم ثبت نام کرد.

نادران در هنگام ثبت نام در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم ائتلاف حداکثری اصولگرایان شکل بگیرد.

وی افزود: فکر نمی‌کنم مجلس این دوره به لحاظ گرایش‌ها تفاوتی با مجلس قبل داشته باشد، من هم به عنوان یک سرباز امیدوارم بتوانم وظیفه ام را انجام دهم.

همچنین حمید سجادی اولین وزیر ورزش پیشنهادی احمدی نژاد نیز با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات مجلس، ثبت نام کرد.

معاون وزیر ورزش دولت دهم در هنگام ثبت نام در فرمانداری تهران گفت: فعلا به صورت مستقل ثبت نام کرده ام اما امکان دارد در لیستی که ورزشکاران می دهند حضور داشته باشم. فردا بعدازظهر با مشخص شدن ورزشکاران ثبت نامی این لیست هم مشخص خواهد شد.

وی افزود: ما ورزشکاران نباید گرایش سیاسی داشته باشیم بلکه باید مفید باشیم. ورزشکاران باید نماد ملی باشند.

پرویز داودی معاون اول دولت نهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

علی لاریجانی با حضور در فرمانداری قم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد

همچنین محمد نبی حبیبی واسدالله بادامچیان دبیر کل و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه نیز با حضور در وزارت کشور کاندیدای مجلس دهم شد.

ابوالقاسم رئوفیان دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین و سهیلا جلودارزاده نماینده ادوار مجلس نیزبا حضور در فرمانداری تهران کاندیدای مجلس دهم شدند .

همچنین درششمین روز نام‌نویسی داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حسین آذین نماینده فعلی مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

خسرو دانشجو، عضو پیشین شورای شهر تهران از حوزه انتخابیه دامغان کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

محمود علیزاه طباطبایی، علی‌رضا محجوب و یدالله طاهرنژاد نیز بعد از ظهر پنج شنبه با حضور در وزارت کشور کاندیدای انتخابات شدند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور با حضور در فرمانداری قم برای نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
درگیری لفظی احمدی نژاد و لاریجانی و ترک مجلس توسط احمدی نژاد