ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکست تیم ملی تنیس بانوان در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فدکاپ


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم ملی تنیس بانوان کشورمان در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های فدکاپ صبح امروز به مصاف تیم هنگ‌کنگ رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر این بازی را واگذار کرد.

در نخستین دیدار بخش انفرادی مان ینگ با نتیجه ( 2-6 و 0-6 ) صدف صادق وزیری را شکست داد و در دومین بازی سارا امیری با نتیجه ( 2-6 ، 6-4 و 2-6 ) مغلوب هوچینگ شد تا در پایان این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود هنگ کنگ به پایان برسد.

به این ترتیب با برگزاری این دیدار تیم ملی کشورمان به کار خود در مرحله گروهی پایان داد و باید در دیدارهای رده بندی فردا به مصاف سریلانکا می‌رود.

تیم ملی تنیس کشورمان در گروه A بازی‌ها با تیم‌های هنگ کنگ، جزایر پاسیفیک، بحرین و فیلیپین همگروه بود.

مسابقات گروه 2 آسیا و اقیانوسیه فدکاپ از 23 فروردین ماه در شهر بانکوک آغاز و 2 تیم برتر جواز صعود از این گروه را بدست می‌آورد.

سرپرستی تیم اعزامی به مسابقات بر عهده مهرافزا منوچهری است و فرناز فصیحی نیز به عنوان سرمربی تیم ملی را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
آخرین تمرین تیم ملی دارت بانوان پیش از اعزام به مسابقات