فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



عناوین روزهای بیست‌وسومین دوره هفته کتاب اعلام شد


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بیست و سومین دوره هفته کتاب از شنبه ٢٣ آبان با تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) آغاز خواهد شد و سه شنبه ٢٧ آبان نیز ازگروه های کتاب تقدیر می شود.هفته کتاب از شنبه 23 آبان‌ماه آغاز می‌شود که در این روز اصحاب فرهنگ ساعت 10 صبح به تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در حرم ایشان می‌روند. افتتاحیه آن نیز از ساعت 15 الی 17 در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود. در این برنامه به خادمان پیشکسوت نشر هدایایی تعلق می‌گیرد و نمایشگاه کتاب هنر نیز افتتاح می‌شود. 60 ناشر با بیش از 2 هزار عنوان کتاب چاپ اول در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

24 آبان روز نخست هفته کتاب است که با عنوان «کتاب و خانواده» نام‌گذاری شده و شعار آن «کتاب چراغ امید خانواده» است. همایشی در این روز در تالار وحدت در ساعت 9:30صبح برگزار می‌شود که متصدی برگزاری آن نهاد کتابخانه‌های عمومی است. همچنین مراسم رونمایی از وبسایت شابک از ساعت 11 الی 13 در سرای اهل قلم مؤسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.

25 آبان‌ماه با عنوان «کتاب و دانشگاه» نام‌گذاری شده و شعار آن «کتاب، بنیان دانش» است. جشنواره کتاب سال دانشجویی در این روز برگزار می‌شود که از ساعت 12 در پژوهشکده هنر برقرا خواهد بود. همچنین نمایشگاه کتاب دانشگاهی نیز در این روز افتتاح می‌شود. همایش کتاب و سینما از ساعت 17 الی 23 در سینما4سو برگزار می‌شود.

26 ابان‌ماه با عنوان «کتاب و رسانه» نام‌گذاری شده و شعار آن «کتاب رسانه‌ای کهن» است. همایش تقدیر از گروه‌های برگزیده در حوزه ترویج کتاب‌خوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت 10 الی 12 در این روز برگزار می‌شود. همچنین جشنواره کتاب و رسانه از سعت 15 الی 17 در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود. همایش ملی کتاب و نشر در کتابخانه ملی و دیدار اهالی نشر با وزیر کار برای رفع مشکلات حوزه نشر از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.

27 ابان‌ماه با عنوان «کتاب و میراث» نام‌گذاری شده و شعار آن «کتاب میراثی ماندگار» است. در این روز آئین یک میلیون کتاب برگزار می‌شود.همچنین امضای تفاهم‌نامه سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت فرهنگی در سرای اهل قلم از جمله برنامه‌های این روز است.

28 آبان‌ماه با عنوان «کتاب و کودک» نام‌گذاری شده و شعار آن «کودک، کتاب، آینده‌ای روشن» است. بیش از 100 نویسنده در شهرهای مختلف به مدارس فرستاده می‌شود تا دانش آموزان را با فضای نشر و کتاب بیشتر آشنا کنند.

29 آبان با عنوان «کتاب تکنولوژی» نام‌گذاری شده است که جشنواره کتاب مجازی در این روز برگزار می‌شود.

30 آبان‌ماه نیز با عنوان «کتاب و هنر» نام‌گذاری شده و شعار آن «کتاب تعالی هنرمندانه روح» است اختتامیه هننر طراحی کتاب در فرهنگسرای هنر از جمله برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پنجاه وسومین دوره توان افزایی مدیران ومربیان قرآنی کشور