ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



احتمال کناره‌گیری چامپاین از انتخابات/ شمارش آراء آغاز شد


به گزارش خبرگزاری فارس، علی بن حسین شاهزاده اردنی و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در انتخابات ریاست فیفا لحظاتی پیش وارد مقر فیفا شدند.

*در زمان ورود شیخ سلمان، طرفداران او با بر دست داشتن بلاکارت هایی به حمایت از پرداختند. بن حسین اولین کاندیدا ریاست فیفا بود که به مقر فیفا در زوریخ وارد شد.

*شیخ سلمان در بدو ورود به سالن انتخابات با سیکس‌وال و چامپاین عکس یادگاری گرفت. در مقابل بن‌حسین با اینفانتینو و سیکس‌وال احوال‌پرسی کرد.

فیفا در ورودی سالن زوریخ به شش زبان مختلف دنیا به حاضرین در سالن خوش‌آمد گفته و از انها پذیرایی می‌کند.

*قبل از شروع کنگره فوق‌العاده فیفا، البته از سوی دبیر کل فیفا حضور و غیاب صورت گرفت که هر 209 عضو حضور دارند و فقط فدراسیون های اندونزی و کویت به دلیل تعلیق فدراسیون‌های‌شان نمی توانند در رای گیری ریاست فیفا شرکت کنند.

طبق آخرین تصمیم اتخاذه شده فدراسیون های این دو کشور می توانند تا روز دوازدهم و سیزدهم می می 2016 ( بیست سوم و بیست چهارم سال 95)از برنامه های آتی خود دفاع کردند و در جلسه‌ای که در مکزیک برگزار خواهد شد، با ارئه توضیحات رفع تعلیق شوند.

*رئیس فدراسیون فوتبال انگلیس در حال سخنرانی یکی از نامزدهای انتخاباتی ریاست فیفا برای لحظاتی چرت زد که همین اتفاق سوژه برخی حاضرین در سالن شد.

 


*مارکوس کانتر، دبیر کل فیفا اعلام کرد که تا سال 2018 درآمدهای فیفا به 550 میلیون دلار سالالانه می رسید.


*اینفانتینو، یکی از نامزدهای ریاست فیفا برای اینکه رئیس شود گفت که به 5 زبان زنده دنیا صحبت می‌کند تا حمایت بیشتری از او شود.

*برخی رسانه ها با شروع انتخابات پیش بینی کردند که شیخ سلمان؛ 80 رای اینفاتینو؛ 60 رای بن حسینن؛30 درصد آراء را به خود اختصاص خواهند داد.
 

* اینفانتینو یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات فیفا گفت: اگر شیخ سلمان در دور اول بیش از 100 رای بیاورد کنار می کشم و آراء خودم را به بن حسین می دهم.

*رسانه های فرانسوی خبر دادند که احتمال دارد چامپاین، نامزد فرانسوی انتخابات ریاست فیفا از ادامه انتخابات انصراف دهد.

*شمارش آراء در حضور تمامی حاضرین در سالن برگزاری انتخابات ریاست آغاز شد.

 

ادامه دارد...

http://fna.ir/P77XE4


ویدیو مرتبط :
ریز آراء انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان