ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تسویه حساب فریدون زندی با ژنرال امشب در90


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 22:36

تسویه حساب فریدون زندی با ژنرال امشب در 90

تابناک/ فریدون زندی که زمزمه بازگشتش به استقلال در فصل گذشته شنیده می شد، با بی توجهی قلعه نویی مواجه شد و این فصل هم در حالی که مظلومی محتاج خرید یک هافبک طراح بود، پشت خط جاسم کرار ماند و بالاخره تصمیم گرفت در پاسخ به بی مهری ها از فوتبال خداحافظی کند.
خداحافظی فریدون زندی از فوتبال ، در سکوت کامل خبری این هفته انجام شد و بازیکنی که زمانی در کایزرسلاترن امید بازی در تیم ملی آلمان شمرده می شد، مزد عشق خود به ایران و جواب منفی به ژرمن ها را با وداع زودرس از فوتبال در فراموشسی محض گرفت.
تسویه حساب فریدون زندی با ژنرال امشب در90
هافبک خوش استیل سال های گذشته استقلال که در لیگ امارات با یک بدبیاری محض مواجه شد و در جریان یکی از مسابقات به ضربه شدید بازیکن حریف دچار شکستگی قلم پا شد، بعد از بهبود و طول درمان دیگر به سطح اول فوتبال بازنگشت.
فریدون زندی که زمزمه بازگشتش به استقلال در فصل گذشته شنیده می شد، با بی توجهی قلعه نویی مواجه شد و این فصل هم در حالیکه مظلومی محتاج خرید یک هافبک طراح بود، پشت خط جاسم کرار ماند و بالاخره تصمیم گرفت در پاسخ به بی مهری ها از فوتبال خداحافظی کند.
فریدون می خواهد بختش را در مربیگری بیازماید اما پیش از آن امشب در برنامه نود حضور پیدا می کند تا خیلی از گلایه هایش را به زبان بیاورد و سبک شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
حامد بهداد در تسویه حساب