سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ مرگ کارگر بر اثر سقوط به عمق 25 متری چاه


حوادث/ مرگ کارگر بر اثر سقوط به عمق 25 متری چاهایسنا/ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار کارگر افغان به عمق یک چاه خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 15:33 روز گذشته حادثه سقوط در چاه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان هنگام اعزام کرد. وی با اشاره به اعزام آتش‌نشانان به محل حادثه افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه مشاهده شد که حادثه در ملکی شخصی رخ داده و در پی آن کارگری مقنی به عمق 25 متری چاهی خشک که احتمالا برای آزمایش خاک حفر شده بود، سقوط کرده است. ملکی با بیان اینکه آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص به عمق چاه رفتند، گفت: پس از خارج کردن این کارگر 35 ساله افغان، وی در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت که متاسفانه پس از بررسی علایم حیاتی مرگ این فرد به دلیل شدت جراحات وارد اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به ایمن سازی محل و تحویل آن به عوامل انتظامی گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 16:31 به عملیات خود خاتمه دادند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
مرگ جوان ماجراجو بر اثر سقوط از مجسمه 15 متری