فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیش از خریدهای نوروزی، این فیلم 100 ثانیه‌ای را ببینید+فیلم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌های کوتاه از جمله محتواهایی هستند که در شبکه‌های اجتماعی بارها بازنشر می‌شوند. «اگر ایرانی نخریم!» عنوان کلیپی است که سرنوشت یک کارخانه ایرانی را پس از خرید کالاهای مشابه خارجی توسط مردم نشان می دهد. این کلیپ این روزها در شبکه های اجتماعی موبایلی بازنشر داشته است.

ساختار این کلیپ بر اساس روند «اثر پروانه ای» تولید شده که بر طبق آن هر اتفاقی ولو کوچک میتواند تبعات بسیار بزرگی را در بر داشته باشد. «اثر پروانه ای» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی افضل زاده و  محمدحسن فلاح  در مرکز مستند سوره حوزه هنری ساخته شده است.

این اثر در دهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 در بخش دستاوردهای فنی و هنری حائز تقدیر شده است. دیدن این کلیپ در تب و تاب روزهای پایانی سال و خریدهای نوروزی پیشنهاد می شود.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
مادر - برترین فیلم در جشنواره فیلم های 100 ثانیه ای