سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور گسترده در انتخابات نشانه اعتماد و اعتقادمردم به نظام اسلامی است


اسرافیل وزیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات تضمین کننده آینده کشور است و سرنوشت مردم را به دست خودشان رقم می زند.
وی افزود: انتخابات در کشور ما یکی از نشانه های بارز مردم سالاری دینی و یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی است و حضور گسترده و پر شور مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران با وجود انواع تحریم ها و تهدیدها در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده اند، گفت: استواری حاکمیت ارزش های دینی و اخلاقی، مردمی بودن، فراگیری و حضور حداکثری مردم سبب ماندگاری و جاودانگی نظام جمهوری اسلامی شده است.
اسرافیل وزیری با اشاره به شعبات پیش بینی شده در حوزه انتخابیه شهرستان مینودشت، گفت:در حوزه انتخابیه شهرستان مینودشت 23صندوق شهری، شامل یک صندوق سیار، و 22صندوق ثابت و در بخش های مرکزی و کوهسارات نیز 72صندوق پیش بینی شده است.
وی هم چنین با اشاره به شعبات شهرستان های گالیکش،کلاله و مراوه تپه به عنوان حوزه های انتخابیه فرعی این حوزه افزود: در شهرستان مراوه تپه 69 شعبه اخذ رای پیش بینی شده و در شهرستانهای گالیکش و کلاله نیز هنوز تعداد شعبات اعلام نشده است.
وی با بیان اینکه شهرستان مینودشت مرکز حوزه انتخابیه چهار شهرستان شرق استان است، افزود: از چندین ماه گذشته کمیته های مختلفی از جمله، فناوری و اطلاعات، پشتیبانی، امنیت، حراست، اطلاع رسانی، بازرسی،نظارت و دبیرخانه در فرمانداری مینودشت با به کارگیری نیروهای متخصص تشکیل شده است که تا پایان انتخابات فعال خواهد بود.
وی با بیان اینکه هشت نفر از معتمدین اجرایی در شهرستان انتخاب شده و فعال هستند، افزود: این معتمدین در جلسه ای با رای گیری اعضا انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر در این حوزه انتخابیه شامل شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه به عنوان عوامل اجرایی، انتخابات فعالیت خواهند کرد، افزود: کلیه برنامه های انتخابات بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی وزارت کشور در این حوزه انتخابیه در حال اجرا است.
شهرستان مینودشت مرکز حوزه انتخابیه چهار شهرستان شرقی استان گلستان است که در فاصله 115 کیلومتری از مرکز استان واقع است و شهرستان های گالیکش، کلاله ومراوه تپه حوزه های انتخابیه فرعی این شهرستان محسوب می شوند.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت همزمان در روز هفتم اسفند امسال برگزار می شود.
/1860/7473

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نقش حضور گسترده مردم در انتخابات 92 در بهبود وضعیت اقتصاد