فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حضور افزون بر 9 هزار نفر در آزمون ورودی مدارس سمپاد آذربایجان غربی


فریدون سیدمصطفوی روز جمعه در حاشیه بازدید از مدارس برگزار کننده آزمون ورودی مدارس سمپاد در ارومیه به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت های علمی با حضور دانش آموزان مناطق 24 گانه استان و با حضور آنها در 29 مدرسه برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان برگزار می شود.
وی با تفکیک شرکت کنندگان در این رقابتها بیان کرد: این آزمون در دو مقطع برگزار می شود که شامل دانش آموزان مقطع دوره اول و دوره دوم متوسطه است.
سیدمصطفوی گفت: پنج هزار و 882 دانش آموز برای ورود به مدارس سمپاد دوره اول متوسطه و سه هزار و 332 دانش آموز برای ورود به مدارس سمپاد دوره دوم متوسطه در این آزمونها حضور دارند.
وی ادامه داد: هم اکنون 23 مدرسه سمپاد (استعدادهای درخشان) با 168 کلاس درس در آذربایجان غربی دایر است.
سیدمصطفوی اضافه کرد: در بازدیدهای انجام شده از این حوزه ها، فرایند برگزاری آزمونهای ورودی مدارس استعدادهای درخشان از روند مطلوبی در استان برخوردار بوده است.
به گزارش ایرنا، از 570 هزار دانش آموز آذربایجان غربی حدود پنج هزار دانش آموز در 23 مدرسه سمپاد استان مشغول به تحصیل هستند.
آذربایجان غربی دارای 570 هزار دانش آموز است که در 5500 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
7125/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آزمون ورودی مدارس تیزهوشان