مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



اتباع کویت و سعودی در خرید و فروش زنان ایزدی!


یک زن ایزدی با افشای جنایت های تروریست های داعش در تجاوز به زنان و دختران از حضور اتباع کویت، سعودی و لیبی درمیان خریداران زنان و دختران به اسارت گرفته شده خبرداد.

به گزارش «شیعه نیوز»، این زن که به تازگی موفق به فرار از مناطق تحت اشغال داعش شده است، گفت که او و دخترانش بارها مورد تجاوز عناصرداعش قرار گرفتند و خودش 14 بار در مزایده فروخته شد که نخستین بار توسط یک داعشی سعودی و در 13 بار دیگر از سوی دیگرعناصر این گروه تروریستی از جمله اتباع لیبی وکویتی خریداری شد.

این زن ایزدی بیان کرد که عناصرداعش بارها به وی و دخترانش تجاوز کردند سپس به همراه دیگر زنان اسیر به مزایده گذاشته شد.

به نوشته پایگاه روزنامه "الرای" کویت، این زن ایزدی که هنیف نام دارد، 10 روز پیش، پس از آنکه موفق شد از جهنم بردگی جنسی پا به فراربگذارد، وارد شهر کردنشین دهوک در شمال عراق شد.

هنیف می گوید که در جهنم بردگی جنسی داعش، طعم تلخی های بسیاری از جمله تجاوزوکار اجباری علاوه بر ردوبدل کردن وی به عنوان کالایی در دست مردان را چشیده است.

وی پس از ملحق شدن به همسرش که قبلا موفق به فرار به سمت دهوک شده بود، گفت که کابوس این خانواده هنوز به پایان نرسیده است؛ زیرا 4 دخترش که بین 12 تا 19 سال دارند، همچنان در دست عناصر داعش اسیر هستند؛ داعشی ها پس از آنکه این دختران و دیگر زنان اسیر را وادار به پذیرش اسلام کردند، به اجبار به عقد خود درآوردند.

بنا به این گزارش، هنیف و همسرش حمدی به همراه دو پسرشان در زمان حاضر در کنار حدود 16 هزار آواره دیگر که اغلب ایزدی هستند، در اردوگاه روانگا در یکی از حومه های شهر دهوک بسر می برند.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
داعش بردگی و فروش زنان و کودکان ایزدی را تایید کرد