سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کمک 44 میلیونی خیرین به کتابخانه های همدان


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 10:36

کمک 44 میلیونی خیرین به کتابخانه های همدان

باشگاه خبرنگاران/ عاطفه زارعی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت ملی مطالعه استان با تاکید بر استاندارد سازی کتابخانه های عمومی اظهار داشت: امسال عملیات اجرایی دو کتابخانه خیرساز را در سطح استان آغاز خواهیم کرد.
وی از کسب 5 مقام برتر کشوری در شاخص های کتابخانه های عمومی به استان همدان خبر داد و اظهار داشت: در سال 92 مردم استان 23 هزار نسخه کتاب و پارسال 123 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان هدیه کرده اند.
زارعی با اشاره به اینکه هم اکنون از 109 باب کتابخانه عمومی استان 96 کتابخانه نهادی و 13 کتابخانه مشارکتی و مستقل است، افزود: از این کتابخانه ها 63 کتابخانه در شهرها و 46 کتابخانه در روستاها قرار دارد.
مدیرکل کتابخانه های استان همدان ادامه داد: هم اکنون یک میلیون و 95 هزار نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی برای مردم قرار دارد و سرانه کتاب به ازای هر یکصد نفر، 62 جلد کتاب است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
نشست هم اندیشی خیرین و پیشکسوتان ورزشی در کتابخانه ملی