ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امیدواری مربی پرسپولیس به بازی های جوانمردانه هفته پایانی لیگ برتر


«مصطفی قنبرپور» با اشاره به حساسیت بالای لیگ برتر در هفته پایانی در گفت و گو با ایرنا گفت: دو تیم از بخت های اصلی كسب عنوان قهرمانی هستند و امیدوارم در دیدارهای هفته پایانی به خصوص دیدارهای این دو تیم اشتباه تاثیرگذاری رخ ندهد.
وی ادامه داد:‌ داوران در این دو دیدار و دیدارهای پایین جدول مهم ترین نقش را در زمین عهده دار هستند و امیدوارم مسئولان كمیته داوران همانطور كه برخی از تیم ها از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست دقت بیشتر را داشتند، در این باره توجیه شده باشند.
مربی تیم پرسپولیس در خصوص دیدار پایانی این تیم برابر تیم راه آهن یزدان نیز گفت: این تیم از تیم های ریشه دار لیگ است و به طور یقین حریف آسانی برای ما نخواهند بود.
وی در خصوص تازه ترین شرایط بازیكنان این تیم نیز گفت: بازیكنان پس از كسب نتیجه برابر تیم گسترش فولاد روحیه بسیار خوبی دارند و تمرینات شادابی را در درفشی فر داشته اند، امیدوارم این روحیه همچنان حفظ شود.
قنبرپور در باره بازیكنان مصدوم این تیم نیز گفت: مهرداد كفشگری و میلاد كمندانی مصدومان تیم ما هستند، خوشبختانه محسن بنگر و رضا خالقی فر نیز با تیم تمرین كرده و آماده هستند.
وی از هواداران پرسپولیس خواست روز جمعه این تیم را تنها نگذارند و با حضور حداكثری در ورزشگاه آزادی روحیه مضاعفی به تیم بدهند.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاكید كرد: ما به دنبال كسب عنوان قهرمانی هستیم و امیدواریم پس از چند دوره ناكامی با قهرمانی در لیگ برتر و تقدیم آن به هواداران دل آنان را شاد كنیم.
قنبرپور در خصوص اتنظارات كادر فنی از بازیكنان این تیم در دیدار پایانی برابر راه آهن نیز گفت:‌ بازیكنان باید تمركز خود را حفظ كرده و دستورات كادر فنی را به اجرا بگذارند.
وی اضافه كرد: آنان به هیچ وجه نباید عصبی شوند و همانطور كه كادر فنی در تمرینات از آنان خواسته است به نتایج سایر تیم ها نیز توجهی نداشته باشند.
قنبرپور ابراز امیدواری كرد:‌ تیم پرسپولیس به عنوان نخستین تیم از خط پایانی رقابت های لیگ برتر عبور كرده و عنوان قهرمانی را كسب كند.
وی در خصوص تیم استقلال خوزستان نیز گفت: تیم استقلال خوزستان تیم شایسته ای است كه یك هفته مانده به پایان لیگ در صدر جدول قرار دارد، امیدوارم تیم ذوب آهن به دور از حواشی، با ارائه بازی خوب یكبار دیگر شایستگی هایش را مقابل این تیم به نمایش بگذارد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره بازیكنانی كه قرار است از این تیم جدا و یا به این تیم اضافه شوند نیز گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست ما یك بازی مهم پیش رو داریم و تمركزمان روی این دیدار است.
وی در خصوص برنامه های فصل آینده پرسپولیس نیز گفت:‌ بعد از اتمام لیگ برتر بین 20 تا 25 روز به بازیكنان استراحت خواهیم داد، سپس برای برگزاری یك اردو به اروپا می رویم.
به گفته قنبرپور، اگردر یك كشور اروپایی اردو بزنیم اردوی ما 10 روزه خواهد بود و اگر هماهنگی برای برپایی اردو در دو كشور فراهم شود، اردوی ما 15 روز به طول می انجامد.
تیم پرسپولیس در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر میزبان تیم راه آهن یزدان است. این دیدار ساعت 18 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
ورزشی**9144**1545

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
داوری بازی سپاهان - پرسپولیس (هفته دوم لیگ برتر)