علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رویای من با السد نامحدود است/ تیم ما متکی به یک بازیکن نیست


به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی پورعلی‌گنجی در گفتگو با روزنامه الرایه قطر درباره ارزیابی‌اش از بازی با الغرافه در هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر، گفت: بازی سخت و دشواری با الغرافه داریم با این حال ما به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم تا به مسیر رو به رشد خود بعد از پیروزی برابر الخور و العربی ادامه بدهیم.

وی افزود: الغرافه فوتبال متمایزی را به نمایش می‌گذارد. به نظرم بازی با این تیم یک محک جدی خوب برای تیم ما است. تمام تیم‌ها شیوه بازی مخصوص خود را دارند و لازم است که برابر آنها با تمرکز بازی کنیم تا به پیروزی برسیم.

مدافع تیم السد در پاسخ به این سئوال که برگ برنده السد در این بازی چیست، تصریح کرد: تمام بازیکنان ما ستاره هستند. السد متکی به یک بازیکن خاص نیست و تیم همانند یک خانواده است. این چیزی است که از زمان حضورم در السد به آن پی برده‌ام.

پورعلی گنجی درباره اینکه السد در نیم فصل اول موفق به برتری برابر الغرافه شده و آیا امکان تکرار این نتیجه را دارد یا خیر، گفت: نمی‌توان از الان چیزی را پیش بینی کرد. من در نیم فصل اول در تیم السد نبودم. تمام آنچه که ما برایش تلاش می‌کنیم، آماده سازی مطلوب برای رویارویی با یک تیم با بازیکنان و سطح بازی خوب است.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که دلیل افت و خیز در نتایج السد چه بوده است؟ تاکید کرد: تیم ما دوره سختی را به خاطر غیبت بازیکنان در اثر مصدومیت پشت سر گذاشته است ولی در حال حاضر تیم ما مشکل خاصی ندارد و از تمام بازیکنان برای مسابقات آینده برخوردار است.

مدافع ایرانی تیم السد در پاسخ به این سئوال که رویای شما با این تیم چیست؟ گفت: رویای من در السد نامحدود است. با وجود اینکه دوره کوتاهی است که به السد پیوسته‌ام بسیار خوشحالم. امیدوارم که بتوانم عناوین خوبی را با السد به دست بیاورم.

«بعضی‌ها می‌گویند السد می‌تواند امسال جزو چهار تیم بالای جدول باشد. چنین چیزی ممکن است؟» پورعلی گنجی در این خصوص گفت: هنوز 6 مسابقه تا پایان لیگ باقی مانده است. لازم است که در تمام این مسابقات به برتری برسیم تا بتوانیم در جمع چهار تیم قرار بگیریم.

مدافع ایرانی تیم السد در پایان درباره اینکه سختی‌هایش در لیگ قطر تا الان چه بوده است، تاکید کرد: از زمانی که به السد پیوسته‌ام، همه امور به صورت مطلوب پیش رفته است. برای غلبه بر مشکلات نیاز به اراده بزرگی است و این همان چیزی است که السد را متمایز می‌کند.


ویدیو مرتبط :
آرسنال، تیم رویای زمان های قدیم