فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



هشتمین روز نمایشگاه کتاب/ شهرآفتاب زیر باران بهاری


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، بخش فعالیت‌‌های جنبی کودک و نوجوان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به طور متوسط روزانه پذیرایی هزار کودک بوده است به طوری که تا هشتمین روز نمایشگاه، بیش از 8 هزار کودک از این بخش بازدید کرده‌اند.
سالن سرگرمی‌‌های کودکان نمایشگاه کتاب زیرمجموعه کمیته فعالیت‌‌های فرهنگی درحوزه کودک و نوجوان است که با حضور در نمایشگاه کتاب، برنامه‌‌های مختلفی با رویکرد فرهنگی، سرگرمی و تفریح برای کودکان بازدید کننده در نظر گرفته است.
در بخش جنبی کودک و نوجوان، بیش از 15 غرفه وجود دارد و در هر غرفه 5 مربی آموزشی فعالیت می‌‌کنند. از جمله برنامه‌‌های مختلف این بخش قصه‌گویی، خطاطی، نقاشی، خمیربازی، بازی روبیک (بازی هوش) مشاوره فرهنگی و روانشناسی برای پاسخ به سوالات والدین کودکان است. علاقه‌مندان می‌‌توانند با مراجعه به نمایشگاه بین‌المللی کتاب درشهر آفتاب از برنامه‌‌های این بخش استفاده کنند.
بخش جنبی کودک و نوجوان با نام سالن سرگرمی کودکان روبروی فرهنگسرای کتاب سالن 9B واقع شده است.

** عرضه بیش از 15 هزار کتاب الکترونیکی در نمایشگاه بین المللی کتاب
در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتابت تهران علاوه بر کتاب های کاغذی، کتاب های الکترونیکی نیز عرضه شد.
بیش از 15 هزار کتاب الکترونیکی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب توسط موسسات فرهنگی دیجیتالی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه شدند.
عرضه کتاب الکترونیکی در بستر تمام سیستم های عامل کتابخوانی بر روی موبایل و اینترنت دانلود و نصب شدند تا افراد طالب مطالعه با این قابلیت از کتابخوانی استفاده ببرند.
در این نمایشگاه عرضه کتاب کاغذی نیز از 10 تا 30 درصد تحویل در خانه، توسط ناشران انجام می شود.

** اقلیت های دینی در نمایشگاه کتاب
حضور اقلیت های دینی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز ازجمله ویژگی های این رویداد فرهنگی در شهر آفتاب است.
در این غرفه کتاب های مختلف از جمله تورات به نمایش در آمده است.
** شهر آفتاب زیر باران
باد و باران شدید در عصر امروز بازدیدکنندگان از نمایشگاه در شهر آفتاب را غافلگیر کرد و خساراتی به برخی غرفه ها وارد ساخت.
با تلاش امدادگران مستقر و مدیریت مسئولان برگزاری نمایشگاه پس از ساعاتی وضعیت نمایشگاه به حالت عادی برگشت.
مسئولان نمایشگاه همچنین اعلام کردند خسارت دیدگان از باران می توانند از بیمه استفاده کنند که این خبر برای ناشران امیدوارکننده محسوب می شود.
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
فراهنگ**‌1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران