سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتخابات استان ایلام در فضای سالم و قانونی در حال برگزاری است


جعفر داراب خانی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: هیج گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی تا عصر امروز در هر دو حوزه انتخابیه این استان به این ستاد گزارش نشده است.
وی افزود: هیچ موردی نیز مبنی بر تخلف نامزدها و هواداران آنان در تبلیغات انتخاباتی در روز برگزاری دریافت و ثبت نشده است.
داراب خانی تاكید كرد: انتخابات هر دو حوزه ایلام و دهلران به صورت قانونی و در فضایی آرام و سالم ادامه دارد و ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخابات ایلام در این مدت هیچ شكایتی از تخلفات انتخاباتی و فعالیت غیرقانونی دریافت نكرده است.
دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخابات ایلام از نامزدها و حامیان آنان در حوزه انتخابیه اصلی ایلام و دهلران خواست به توجه به ازدحام شعبه های اخذ رای از شامگاه جمعه تا لحظه پایانی رای گیری از تخریب یكدیگر و فعالیت های غیرقانونی پرهیز كنند.
وی تاكید كرد: هر گونه هتك حرمت و حیثیت نامزدهای انتخابات برای عموم ممنوع است و با متخلفان مطابق مقررات برخورد خواهد شد.
داراب خانی افزود: قوه قضاییه، نیروهای انتظامی و امنیتی بدون هیچ گونه ملاحظه ای با مجرمان انتخاباتی برخورد قانونی خواهند كرد.
استان 590 هزار نفری ایلام دو حوزه انتخابیه اصلی (ایلام و دهلران) در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد كه انتخابات هر دو حوزه به دور كشیده شد.
حوزه انتخابیه اصلی ایلام شامل شهرستان های ایلام، چرداول، سیروان، ایوان، مهران و ملكشاهی 2 كرسی و حوزه اصلی دهلران متشكل از شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره یك كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
6033/6034

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری دومین جلسه ستاد انتخابات استان خوزستان