ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رانیری: قهرمانی در لیگ برتر برای لسترسیتی دردساز می‌شود


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلودیو رانیری می‌گوید قهرمانی تیمش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قطعاً قیمت بازیکنانی که این تیم به دنبال‌شان خواهد رفت افزایش می‌دهد.

رانیری در پاسخ به این سؤال که آیا افتخار بی‌سابقه روباه‌ها، کار این تیم را برای دستیابی به بازیکنان مورد نظرش سخت‌تر خواهد کرد، گفت: بله، البته که قیمت بازیکنانی ما می‌خواهیم افزایش پیدا خواهد کرد. حالا باشگاه‌ها می‌گویند چرا بازیکنان‌مان را بفروشیم؟ لسترسیتی با پولی بسیار کم به سراغ بازیکنان مورد نظرش می‌رود پس اگر این تیم روی بازیکن ما دست گذشته، آن بازیکن حتماً بازیکن خوبی است.

وی ادامه داد: آن بازیکنی که من می‌خواهم بازیکنی است که وقتی بازی‌هایش را تماشا می‌‌کنم و زمانی که بازی بدون توپش را می‌بینم هیجان زده شوم و اگر بتوانیم چنین بازیکنی را به اینجا بیاوریم، بسیار خوشحال خواهم شد اما شما می‌دانید که شرایط بازار همیشه سخت است و الان زمانی که حرف از لسترسیتی به میان می‌آید قیمت بالا و بالاتر می‌رود. این همان مشکلی است که ما با آن مواجه بوده‌ایم.

رانیری با قهرمان کردن لسترسیتی نه تنها نام خود را به عنوان کسی که بزرگترین افتخار تاریخ روباه‌ها را کسب کرده به ثبت رساند بلکه به انتظار طولانی مدت خود برای قهرمانی در یکی از چهار لیگ معتبری که در آن مربیگری کرده (سری A، لیگ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا و لوشامپیونه) پایان داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی آرسنال با لسترسیتی-لیگ برتر انگلیس