فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مستند داستانی «باتلاق وان» در مسیر جشنواره فیلم فجر


به گزارش خبرگزاری فارس،فیلم مستند داستانی «باتلاق وان» به کارگردانی «مهدی گلستانیان » آخرین مراحل فنی خود را سپری می کند و اکنون بهراد صاحبقرانی که تدوین این مستند را به پایان رسانده ،مشغول کار صداگذاری است و موسیقی نیز توسط فربدیزدانفر در حال انجام است.

نسخه اولیه این مستند داستانی به تهیه کنندگی «جوادنوروزبیگی»،زودتر از  موعد مقرر به دفتر جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.

«باتلاق وان » که محصول شبکه مستند سیمااست با نقش‌آفرینی رز رضوی، نگاهی اجتماعی به مهاجرت‌های غیرقانونی افراد دارد؛ کسانی  که به خیال زندگی بهتر، بی‌هدف تصمیم به مهاجرت از ایران می‌گیرند و به صورت غیرقانونی از خطرناک‌ترین مسیر‌های سرنوشت می‌گذرند تا به بهشت خیالی‌شان برسند، اما در پایان ماجرا مجبور به زندگی در ترکیه می‌شوند.

قصه اصلی داستان فیلم در شهر «وان ترکیه» و بقیه داستان در چند شهر ساحلى این کشور اتفاق می افتد و فیلم به صورت مستند داستانی روایت می شود؛«گلستانیان» مدت هشت ماه در شهرهای مختلف ترکیه مشغول تحقیق در ارتباط با مهاجرت های غیرقانونی و عواقب این معضل و انتخاب لوکیشن های کار بوده است.

این کارگردان پیشتر در  نمایش خانگی ، دو فیلم «وام عسل» و «شبی با ستاره ها» را کارگردانی کرده است.

عوامل فیلم مستند داستانی «باتلاق وان»عبارتند از:کارگردان:مهدی گلستانیان،نویسنده: مرجان امید، مدیر فیلمبردارى: عبدالله عبدى نسب، مدیر صدابردارى: منصور شهبازى، طراح صحنه و لباس: ثنا نوروزبیگى، تدوین وصداگذارى: بهراد صاحبقرانى، جانشین تهیه: امیرحسین نوروزبیگی،موسیقی :فربدیزدانفر،مشاوررسانه ای:محسن سرافراز.

انتهای پیام/

http://fna.ir/3QTOYA


ویدیو مرتبط :
افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 4 ماه بعد از دهه فجر