سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی های واقعیت مجازی ممکن است باعث ایجاد تغییر در سیستم رده بندی سنی PEGI شوند


بازی های واقعیت مجازی ممکن است باعث ایجاد تغییر در سیستم رده بندی سنی PEGI شوند

سیستم رده بندی سنی بازی های ویدیویی اروپا یا PEGI به تازگی اعلام کرده با عرضه بازی های واقعیت مجازی، ممکن است تغییراتی در این سیستم پدید آید. کمپانی مسئول برای سیستم مورد بحث، بیش از هر چیز درباره بازی هایی که از محتویات ترسناک یا المان های وحشت بهره می برند، ابراز نگرانی کرده است.

به گفته درک بوسمن، مدیر عملیاتی شرکت، PEGI قصد دارد که موج جدید محصولات در حال عرضه برای واقعیت مجازی را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز، تغییراتی در سیستم رده بندی سنی خود ایجاد کند.

در حال حاضر، بازی های نیمه ترسناک از رده بندی PEGI 7 و بازی های ترسناک با محتویات غیر خشونت آمیز، از رده بندی PEGI 12 برخوردار می شوند؛ اما با عرضه نخستین بازی های پیرو این سبک به بازار، ممکن است رده بندی های استاندارد تغییر کرده و جای خود را به سیستمی جدید دهند.

با توجه به ماهیت واقعیت مجازی، بسیاری از المان های رایج بازی های ترسناک امروزی، ممکن است باعث وقوع حالات روحی و فیزیکی منفی در گیمر شوند. این حالات می تواند از حالت تحوع تا ترس ناگهانی متغیر باشد و بر همین اساس، لازم است که هر محصول به صورت جداگانه برای رده های مختلف سنی مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: VG247

برچسب‌ها:PEGIرده بندی سنیواقعیت مجازی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
واقعیت مجازی ویرگلاس نمای یک بازی واقعیت مجازی